„Laikomės planų, įvardintų dar pavasarį – automobilių judėjimą ribojantys pokyčiai liks tik Vilniaus gatvėje ir Gedimino prospekto pradžioje. Vilniaus gatvėje pamatėme, kad ši gatvė puikiai funkcionuoja ir be automobilių. Gedimino pr. pradžia liks uždaryta artimiausiu metu, kol įvertinsime jos atidarymo šaltuoju metų laiku įtaką visam Senamiesčio eismui. Šiemet turėjome progą įsitikinti, kad nuo automobilių išlaisvintos gatvės yra patrauklesnės miestiečiams, kavinių veiklai“, – sakė Vilniaus miesto vicemeras Vytautas Mitalas.
Dvi savivaldybės užsakymu atliktos apklausos atskleidė, kad liepos mėnesį Vilniaus senamiestyje įvesto kilpinio eismo idėją palaiko dauguma gyventojų bei maitinimo verslų. Ir gyventojai, ir verslininkai pažymėjo, kad tranzitinio eismo naikinimas Senamiestyje Vilniui sukuria daugiau naudos nei žalos.
Judėjimas kilpomis įvestas šių metų siekiant panaikinti tranzitinį eismą, kuris Senamiestyje sudarydavo net 40 proc. viso automobilių srauto, o rytais – net iki 70 proc. Kilpinio eismo įvedimas mažins Senamiesčio aplinkos ir triukšmo taršą, leis daugiau erdvių skirti pėstiesiems ir dviratininkams. Analogiškus eismo pokyčius miesto centre ne vienerius metus vykdo daugelis Europos valstybių.