Anot vyriausiojo miesto architekto Mindaugo Pakalnio, bendruomenės dažnai išsako vertingų pastabų projektų autoriams. Tais atvejais, kai plėtotojai jas girdi ir atsižvelgia, galima eiti pirmyn. „Savivaldybė stebi šio projekto eigą, inicijuoja dialogą tarp miesto bendruomenės ir plėtotojų, teikia pastabas, kad jis atitiktų miesto interesus. Miestas ir jo plėtros projektai dažnai tampa interesų susikirtimo lauku, tačiau prioritetą turėtume teikti miesto interesams, kurie užfiksuoti Bendrajame plane. Jei kažkuri pusė nustoja girdėti pagrįstus argumentus, vargu ar tokį dialogą galėtume vadinti konstruktyviu. „Paribio 12“ atveju projekto plėtotojai „Rewo“ deda pastangas susitarti su bendruomene ir savivaldybe, stengiasi rasti geriausią sprendimą. Mus džiugina ir aktyvus bendruomenės dalyvavimas. Dėkojame abiem pusėms už aktyvų dalyvavimą ir norą girdėti vienas kitą“, – sakė M. Pakalnis.

Galiojančiame bei rengiamame miesto bendrajame plane šioje teritorijoje yra numatyta pramoninės zonos konversija, grąžinant ją gyventojų reikmėms bei paverčiant aktyvia miesto dalimi. Pagal pagrindinį miesto planavimo dokumentą gamybinė veikla šioje teritorijoje negalima. Šiuo metu Paribio g. 12 stovi sandėliavimo ir gamybinės paskirties pastatai, kurie nuomojami 90-čiai įvairias smulkias veiklas vykdančių nuomininkų – padangų sandėliavimui, baldų ir kt. gamybai, riedlenčių centrui, šokių studijai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Bendrovės „Rewo“ užsakymu projekto architektai, Vilniaus architektūros studija, čia suprojektavo 7 daugiabučių kvartalą. Atsižvelgiant į pastabas, buvo atlikti projekto sprendinių pakeitimai, kuriuose numatytas mažesnis būsimų pastatų aukštingumas. Maksimalus aukštis mažėjo nuo 28,85 m iki 26,50 m, sklype vyrauja 10–25 m aukštis. Teritorijos užstatymo tankumas mažėjo nuo 70 iki 65 proc., padidėjo želdynų plotai. Siekiant optimizuoti automobilių srautus aplinkinėse gatvėse, suprojektuotas antras įvažiavimas į požeminį garažą.

Naujuose projektiniuose pasiūlymuose aukštesnieji gyvenamieji namai atitraukti nuo gatvės, ties Paribio gatve projektuojant žemesnius, vienas kitą keičiančius dviejų trijų aukštų pastatus. Projekto rengėjai teigia, kad vizualiai tai sukurs tam tikrą Paribio gatvės ritmą, erdvesnį ir lengvesnį užstatymo charakterį. Projekte numatoma 265 vietos automobilių parkavimui. Projektas patenka į tą miesto zoną, kurioje Vilniaus savivaldybės sprendimu nustatytos parkavimo vietų koeficiento ribos svyruoja nuo 0,5 iki 0,75, t.y. parkavimo vietų šioje teritorijoje negali būti mažiau nei 182 ir daugiau nei 265. Paribio gatvėje ties sklypu vystytojai žada papildomai įrengti bendro naudojimo parkavimo vietų, kuriomis galės naudotis ir kitų namų gyventojai, svečiai.

Į pačios gatvės infrastruktūrą „Rewo“ numatę investuoti apie 300 tūkst. eurų. Bus tvarkomos abi gatvės pusės ties sklypu, iš viso apie 210 m ilgio atkarpa. Joje suprojektuota medžių alėja, šaligatviai, apšvietimas, dviračių takas, bus pakeista kelio danga. Pasak vyriausiojo miesto architekto M. Pakalnio, planuojama, kad taikant šiai gatvės atkarpai savivaldybės su vystytojais suderintus sprendinius ateityje bus tvarkoma visa Paribio gatvė.

Viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu 2020 m. liepos 28 d. 17 val. Nuoroda į viešo susirinkimo vaizdo transliaciją.

Daugiau informacijos apie projektą čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)