Naujamiestyje pradėjęs veikti „DPD Lietuva“ mikrodepas – tai nedidelis paskirstymo taškas, į kurį atkeliauja siuntos, kurias reikia pristatyti sostinės centre ir senamiestyje.
Siuntas iš mikrodepo paima ir gavėjams pristato pėstieji kurjeriai. Kaip teigia „DPD Lietuva“ operacijų direktorius Arūnas Strazdas, investicijos ir projekto mastas nėra didelis, tačiau juo siekiama svarbių tikslų. „Pagrindinis mikrodepo tikslas – pasiruošti scenarijui, kai miestų centruose bus apribotas dyzelinių, o vėliau ir benzininių transporto priemonių judėjimas. Tradiciniai siuntų pristatymo būdai tokiu atveju pasidarys labai sudėtingi arba brangūs. Kita vertus, turint omenyje eismo sąlygas senamiestyje, mikrodepo koncepcija siuntų pristatymą padarys efektyvesniu jau dabar. Mūsų testai rodo, kad pėsčiomis Vilniaus senamiestyje siuntas galima pristatyti iš esmės tokiu pačiu tempu, kaip ir automobiliu“, – teigia A. Strazdas.
Be to, siuntų bendrovę valdanti „DPDgroup“ taip pat yra įsipareigojusi mažinti anglies dvideginio emisiją savo veikloje. Pasak A. Strazdo, mikrodepai, gerokai sumažinantys nuvažiuotų kilometrų skaičių, yra šio plano dalis. „Šis mikrodepas taip pat veiks ir kaip papildomas siuntų taškas, papildys egzistuojantį „Pickup“ siuntų taškų ir terminalų tinklą. Tai reiškia, kad mikrodepą bus galima rinktis kaip siuntos išsiuntimo arba atsiėmimo vietą“, – sako A. Strazdas. Panašaus pobūdžio siuntų paskirstymo taškai veikia ir kitose Europos šalyse – Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje.
„DPD Lietuva“ operacijų direktorius neatmeta, kad daugiau jų gali atsirasti ir Lietuvoje. Maždaug 50 kv. m patalpose Raseinių ir S. Konarskio gatvės sankirtoje dirba 4 žmonės: 2 kurjeriai ir 2 „Pickup“ taško darbuotojai. Mikrodepas Vilniuje veikti pradėjo gruodį. Į projektą kol kas investuota 14.000 Eur.