„Pilaitė – vienas sparčiausiai augančių Vilniaus rajonų, todėl pastaruoju metu savivaldybė itin didelį dėmesį skiria jo susisiekimo infrastruktūrai gerinti. Pernai sutvarkyta Taurupės gatvė paklota ištisinio asfalto danga, sutvarkyti kelkraščiai. Atnaujinus gatvę, pilaitiškiams dabar patogu išvažiuoti tiesiai į Vakarinį aplinkkelį ties Asanavičiūtės gatve. Šiemet tvarkomos dar dvi svarbios jungtys, be to, jau parengti Taurupės gatvės projektiniai pasiūlymai, ir rengiamas 4 eismo juostų gatvės su pėsčiųjų ir dviračių takais, gatvės apšvietimu techninis projektas“, – sako Linas Kvedaravičius, Vilniaus mero pavaduotojas.
Šiuo metu jau remontuojamas beveik 2 kilometrų ilgio kelias nuo Taurupės iki Sietyno gatvių. Bus išplatinta važiuojamoji dalis, sutvarkyti kelkraščiai, paklota nauja asfalto danga, atnaujintas ženklinimas. Remontas laukia ir Senojo Pilaitės kelio, kuriuo galima pasiekti Pilaitės prospektą, jungiantį rajoną su centrine miesto dalimi. Daugiau kaip 800 metrų ilgio gatvėje šį pavasarį bus paklota nauja asfalto danga, sutvarkyti kelkraščiai, atnaujintas ženklinimas. Vien tik Senojo Pilaitės prospekto atnaujinimui miesto savivaldybė skyrė apie 160 tūkst. eurų. Gatvių remonto darbus planuojama baigti iki vasaros pradžios, rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.
„Pilaitės rajone gyvena apie 25 tūkst. gyventojų, o šią miesto dalį su centrine jungia vienintelis kelias – Pilaitės prospektas, kuris kartu yra ir viena pagrindinių eismo arterijų tiems, kurie link sostinės artėja iš Vakarų pusės. Senuoju Pilaitės keliu per parą pravažiuoja apie 8 tūkst. automobilių, kurie įsilieja į šią magistralinę gatvę. Sutvarkius Senąjį Pilaitės kelią bus patogiau pasiekti Pilaitės prospektą”, – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
Šiemet buvo atlikti Pilaitės prospekto ir aplinkinių jungčių transporto eismo tyrimai ir modeliavimas, parenkant tam tikrus infrastruktūrinius sprendimų variantus. Vieni iš artimiausių pokyčių numatomi investuotojams įrengus naują prekybos centrą Pociūno gatvėje. Pastačius dviejų lygių sankryžą per Vakarinį aplinkkelį link Šešuolių gatvės atsiras papildoma Pilaitės rajono jungtis su miesto centru. Kartu su prekybos centru planuojama įrengti ir naują, saugią požeminę pėsčiųjų perėją ties Pociūno gatve po Pilaitės prospektu. Bus išplatintas Pilaitės prospektas nuo Pociūno gatvės iki Vakarinio aplinkkelio.
Pilaitės prospekte, nuo Vakarinio aplinkkelio viaduko iki Laisvės ir Narbuto gatvių sankryžos, planuojame įrengti papildomas A juostas, skirtas viešajam transportui, taip pat bus išplatintas viadukas virš aplinkkelio įrengiant dvi papildomas eismo juostas.
Šiemet Pilaitės prospekte bus baigtas tiesti naujas daugiau kaip 1,5 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas nuo esamo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno ir Spaudos gatvių, o šalia jo atsiras ir naujas šaligatvis. Tiesiant naują taką, bus įrengtas ir dviračių eismui pritaikytas šviesoforas ties sankryžomis su V. Pociūno ir Sietyno gatvėmis. Naujasis dviračių takas sujungs Pilaitės rajoną su miesto centru. Netrukus prasidės darbai tiesiant ir likusią atkarpą palei T. Narbuto gatvę iki pat Konstitucijos prospekto. Tai pagrindinė miesto Vakarinės dalies jungtis su miestu, kuria galės naudotis keliasdešimt tūkstančių Pilaitės, Karoliniškių, Justiniškių, Viršuliškių dviratininkų ir pėsčiųjų. Naujas takas susijungs su jau nutiestais takais palei Laisvės prospektą bei ką tik baigta atkarpa Justiniškių gatvėje.
Šiuo metu tvarkomos Girulių, Olandų, Metalo, Skapo, E. Andre, S. Batoro, Vasario 16-osios, Klaipėdos ir kitos gatvės.
Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 50 kilometrų gatvių, nutiesta ir suremontuota 34 km šaligatvių, išasfaltuota apie 13 km žvyrkelių, daugiau kaip 300 kiemų įvairiose seniūnijose.