Mokslo metų pradžioje startavo sienų tapybos projektas, siunčiantis aiškią, o gal net ir užkoduotą socialinę žinutę visuomenei. Neįprastas, tačiau labai malonus akiai reiškinys „Street Art“ gimė dailės mokytojo Dariaus Jaruševičiaus iniciatyva, o įgyvendintas buvo drauge su itin kūrybinga ir idėjų nestokojančia mokyklos Dailės skyriaus mokytojų komanda, ir, žinoma, – projekto dalyviais – moksleiviais.
Dailės mokytojui šis sumanymas kilo po paties dalyvavimo vasarą vykusiame sienų tapybos simpoziume ir įgytos praktikos, kuria jis norėjo pasidalinti su moksleiviais ir mokyklos bendruomene. Mokytojo dinamiškos patirties perdavimas – itin svarbi mokymosi proceso dalis. Pagrindinė šio projekto, sienų tapybos idėja – drauge su kolegomis ir moksleiviais sukurti asambliažą, išeiti iš mažo formato, suspaustų erdvių į didesnes, išbandyti kintančius dydžius – kitą mastelį. Šis siekis išeiti iš mokytojo darbo aplankų ir mokymosi klasės – yra vienas iš neatsiejamų pedagoginių tikslų. Projektas leido pakeisti fizinį moksleivių veikimo plotą (tapybos lapą) į 100 kvadratinių metrų dydžio tentą. Šis virsmas sąlyginai yra moksleivių fantazijos ir kūrybos sprogimas.
„Street Art“ projekto dalyviai piešė fasadiniais, nekenksmingais akrilo dažais su įmaišytais skirtingais pigmentais. Gimusi sienų tapyba mokyklos vidiniame kieme šįkart simbolizuoja vaikus supančią artimiausią ir tolimiausią aplinką – bendruomenę. Piešiniuose atvaizduojama tai, kas yra brangu mokiniams, kokius panašius, tuo pačiu ir skirtingus bendruomeniškumo simbolius jie matantys. Šio projekto ypatybė – komandinis darbas – pagalbos suteikimas vienas kitam. Procesas, kuomet savo kūrinius moksleiviai komponuoja vienas šalia kito, sukuria bendrą kūrinį. Bendras kūrinys jis tapo ir dėl to, kad vaikai uoliai ir noriai įsijungė ne tik į tapymą drauge, bet ir pasiruošimą –tentų kabinimą ir jų pritaikymą darbui.
Grigiškių meno mokyklos „Street Art“ taps kasmetine praktika – gražia Dailės skyriaus tradicija.