Jie prasidės, kai UAB „Plentprojektas“, praėjusių metų pabaigoje pasirašęs sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija, pakoreguos Lentvario miesto dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą bei parengs dalies valstybinės reikšmės rajoninių kelių, susisiekiančių su būsima pervaža-tuneliu, rekonstravimo techninį projektą.
Šiuos darbus, kurių vertė 190 633,95 erų, numatyta atlikti per 10 mėnesių. Po to bus skelbiamas konkursas pervažos rangos darbams.
„Trakų rajono savivaldybė ne vienerius metus atkakliai siekė , kad būtų įrengta šiuolaikiška Lentvario geležinkelio pervaža. Esama yra nesaugi, čia susidaro milžiniški automobilių kamščiai, nes pervaža nuolat uždaroma dėl intensyvaus traukinių eismo. Neretai tokiuose kamščiuose tenka praleisti pusvalandį ar net ilgesnį laiką. Sustoja ne tik automobiliai, bet ir rajono įmonių, įstaigų gyvenimas. Todėl matome vienintelę išeitį – naujos pervažos statybą. Galime sakyti, kad mūsų lūkesčiai jau artėja prie realybės, tačiau iki to turėjome nueiti gana ilgą ir sudėtingą kelių institucijų derybų, susitarimų, projektavimo dokumentų parengimo, finansavimo paieškų kelią. Džiaugiamės, kad pagaliau išėjome į šio projekto įgyvendinimo finišo tiesiąją“, – tvirtino rajono savivaldybės merė Edita Rudelienė.
Pervažos projektas bus įgyvendinamas pagal Trakų rajono savivaldybės, Lietuvos automobilių direkcijos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ jungtinės veiklos sutartį, kuri buvo sudaryta 2017 metais.
Iki to laiko buvo parengta naujosios pervažos galimybių studija, kurioje numatyti pervažos statybos projektiniai siūlymai, žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Lentvario pervaža bus formuojama po žeme – statant tunelį, nes viaduko statyba būtų kur kas brangesnė ir techniškai pernelyg sudėtinga.
2015 metų pabaigoje Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos projektas įtrauktas į valstybės projektų sąrašą ir į Vilniaus regiono integruotą teritorijų vystymo programą. Bendra projekto vertė – beveik 12,6 mln. eurų.