Nuo šiol įvedamas naujas šių juostų žymėjimas:
A juosta, kuri skirta tik viešajam transportui;
A+, kuria galės važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai bei „Neįgalusis“ skiriamuoju ženklu pažymėti automobiliai;
Papildomu ženklinimu pažymėjus A+ eismo juostą, ja galės naudotis ir elektromobiliai, taksi, motociklai ir daugiau nei 4 keleivius vežantys automobiliai.
Pasak įmonės „Susisiekimo paslaugos“ judumo transformacijos vadovo Jono Damidavičiaus, nustatant, kokio tipo turėtų būti viešojo transporto juosta, vertinamas eismo organizavimas, kuris turi įtakos tiek viešojo transporto paslaugų kokybei, tiek kitiems galimiems eismo dalyviams viešojo transporto juostoje.
„Grynąją A juostą numatome tose atkarpose, kur nėra įrengtų viešojo transporto stotelių įvažų, be kurių kiti eismo dalyviai saugiai negalėtų aplenkti sustojusio viešojo transporto. Taip pat grynoji A juosta numatoma ir ten, kur numatytas vienpusis eismas, skirtas tik viešajam transportui. Ateityje grynosios A juostos bus numatytos ir tose atkarpose, kur bus įrengti tik viešajam transportui skirti šviesoforai, suteiksiantys prioritetą sankryžose viešojo transporto priemonėms“, – aiškino J. Damidavičius.
Pirmieji atnaujinti A ir A+ juostų ženklinimai Vilniuje atsiras nuo birželio 6 dienos. Šiemet Vilniuje bus toliau plečiamas viešojo transporto eismo juostų tinklas – įrengti ketinama beveik 12 kilometrų juostų.