Nuolat atsinaujinantis prekybos centras „Europa“ pastaraisiais mėnesiais lankytojams pažėrė eilę naujovių: prekybos centre ką tik įvyko japoniškų koldūnų restorano „Gyoza“ atidarymas, duris atvėrė madingieji lietuviško dizaino namai „Locals.lt“, taip pat, lankytojų patogumui, prekybos centre įsikūrė optika „Pelėda“.
Pasak „Europos“ generalinės direktorės Rasos Vileikytės, naujų atidarymų prekybos centre planuojama ir daugiau: netrukus „Europoje“ įsikurs populiarus azijietiškos virtuvės restoranas „Gan Bei City“, taip pat – sulčių baras „The Juice Room“.
„Reikšmingais pokyčiais „Europa“ siekia visapusiškai patenkinti lankytojų lūkesčius ir užtikrinti patogumą. Norime, kad lankytojai turėtų galimybę visomis kasdieną reikalingomis paslaugomis pasinaudoti po vienu stogu – ne tik apsipirkti bei pasinaudoti grožio ar buities procedūromis, bet ir skaniai pavalgyti, mat prekybos centre įsikūrę restoranai apima platų skirtingų virtuvių spektrą. Tuo tarpu skirtingas įstaigas į verslo centrais apsuptą „Europą“ vilioja ne tik patogi lokacija, sudaranti sąlygas nesunkiai pasiekti tikslinę auditoriją, bet ir išskirtinė architektūra, leidžianti nuolat mėgautis dienos šviesa, taip pat itin estetiška atmosfera bei unikali prekės ženklų pasiūla, mat prekybos centre įsikūrusios tokios išskirtinių prekės ženklų parduotuvės kaip „Michael Kors“, „Suitsupply“, „Coccinelle“, „Marc Cain“, „Pennyblack“, „Twin Set“, „Wolford“, „Vapiano“ ir kiti“, – sako R. Vileikytė.
Japoniškų koldūnų restorano „Gyoza“ vadovo Manto Petrausko teigimu, sprendimas įsikurti „Europoje“ priimtas atsižvelgus į bendrą prekybos centre vyraujančią atmosferą bei įvertinus „Europos“ lankytojų poreikius. Japoniškas restoranas duris atvėrė pirmajame prekybos centro aukšte.
„Savo lankytojams „Europa“ siūlo platų aukštesnės kategorijos prekių ir paslaugų spektrą, todėl neabejojome, kad mūsų restoranui su šiuo prekybos centru išties „pakeliui“. Nors dažnai žmonės mano, kad japonai valgo vien sušius, iš tiesų autentiška japonų virtuvė yra kur kas platesnė. Savo svečiams siūlome tikrų, šviežiai pagamintų japoniškų patiekalų meniu, kurį, neabejojame, „Europos“ lankytojai tikrai įvertins“, – sako M. Petrauskas.
Netrukus pirmajame „Europos“ aukšte duris atversiančio sulčių baro „The Juice Room“ vadovė Marija Bliznikaitė sako, kad įsikurti prekybos centre visų pirma motyvavo lokacija.
„Tikimės, kad tai, jog prekybos centras įsikūręs pačioje miesto širdyje ir yra apsuptas verslo centrų, mums garantuos nuolatinį ir gausų lankytojų srautą, kas leis pasiekti nusimatytus tikslus. Lankytojams ketiname pasiūlyti išties aktualų meniu: ne tik natūralius vaisių ar daržovių sulčių kokteilius, bet ir sveikus užkandžius bei desertus“, – sako M. Bliznikaitė.
Patogi lokacija suviliojo ir „Europos“ trečiajame aukšte įsikursiantį restoraną „Gan Bei City“. Atstovės Svetlanos Mučin teigimu, svarbiu restorano prekybos centre akcentu taps erdvi lauko terasa, atversianti puikų vaizdą tiesiai į Europos aikštę.
„Europoje“ jau kurį laiką veikia mūsų valdoma parduotuvė-kavinė „Lage Gastronomija“, kuriai šiame prekybos centre puikiai sekasi. Turėdami tokios sėkmingos patirties manome, kad šiuo metu tiek Lietuvoje, tiek užsienyje besiplečiantis „Gan Bei City“ tinklo restoranas „Europoje“ taip pat suvilios daugybę lankytojų. Savo svečiams pasiūlysime platų Rytų šalių virtuvių meniu, kasdien atnaujinamus verslo pietų pasiūlymus, specialius kasdienius pasiūlymus, akcijas ir nuolaidas. Manome, kad restoranas tiks ir skubantiems, papietauti norintiems svečiams, ir susiruošusiems jaukiai ir gardžiai pavakarieniauti“, – sako S. Mučin.
2018-aisiais metais duris „Europoje“ atvėrė ir daugiau lankytojams aktualių įstaigų: pasaulyje pripažinto galanterijos prekės ženklo „Mandarina Duck“ parduotuvė, avalynės parduotuvės „Premium“ ir „Sizeer“, salonas „Beauty Nail Express“, „BENU vaistinė“, parduotuvė-kavinė „Lage Gastronomija“, antrąją kavinę prekybos centre atidarė besiplečiantis „Caffeine“ kavinių tinklas.