Vieniems žalio šviesoforo signalo tenka laukti per ilgai, kitiems žalia šviesa dega pernelyg trumpai.

Su redakcija susisiekęs vairuotojas piktinosi Gedimino gatvėje įrengtu šviesoforu bei STOP ženklu, pastatytu gerokai prieš STOP liniją. Ukmergiškio teigimu, automobilį sustabdžius prieš STOP ženklą, išmanusis šviesoforas nereaguoja ir žalia šviesa neužsidega. Jam pačiam teko laukti net 5 minutes. „Važiuojant ne piko laiku, net per karantiną, kai daugelis dirba nuotoliniu būdu, taip ilgai laukiant, susidarė automobilių eilė“, – mintimis dalijosi vyriškis.

Jis domėjosi, ar šviesoforas vis dar reguliuojamas, ar taip ir liks.

Ukmergės rajono savivaldybės Viešosios tvarkos ir aplinkosaugos skyriaus vedėjas Aidas Dutkus tikino, kad yra atvirkščiai. Pastatytas ženklas nurodo naujai nubrėžtą STOP liniją, kuri yra arčiau šviesoforo nei buvo seniau. Ši linija nubrėžta tik praėjusį trečiadienį, todėl ir pastatytas papildomas ženklas, kad vairuotojai pastebėtų, jog pasikeitė STOP linijos vieta. Ženklas įrengtas laikinai, kol vairuotojai apsipras. „Reikia privažiuoti prie pat linijos, tada šviesoforas reaguoja. Jo davikliai veikia nuo šilumos. Jeigu koks sunkvežimis sustoja toliau, gali būti, kad jo davikliai nefiksuoja“, – sakė A. Dutkus. Informavo, kad penktadienį buvo pakviesti specialistai, turėję sureguliuoti šviesoforo daviklius. Skyriaus vadovo teigimu, jei tik šaltis nesukliudys, specialistams pareguliavus, davikliai turėtų reaguoti ir į toliau stovinčius automobilius.

Kita skaitytoja prašė atkreipti dėmesį, kad norint kirsti Kęstučio aikštę, žalias šviesoforo signalas pėstiesiems dega akivaizdžiai per trumpai. „Einant labai skubiu žingsniu, dar galima pereiti gatvę, tačiau įprastu – vargiai. Juk ne visi gali eiti sparčiai. Yra daug vyresnio amžiaus žmonių, kurie juda lėtai, pasiskubinę gali net nugriūti“, – sakė ji. Nors gatvės viduryje įrengta salelė, pasak moters, menkas malonumas stovėti joje, kai pro šoną važiuoja automobiliai, šiuo metu dar ir sniegą su gatvės purvu drebiantys ant žmonių. Eismas sankryžoje intensyvus, automobilių daug ir pėstieji sankryžoje jaučiasi nesaugiai.

Į šį klausimą A. Dutkus atsakė, esą tai – su specialistais aptartas ir apgalvotas sprendimas. Jo tvirtinimu, žalia šviesa pėstiesiems dega 13 sekundžių, per kurias įmanoma suspėti pereiti gatvę. O nespėjantiesiems yra projektuotojų suprojektuota ir įrengta salelė. Joje, skyriaus vedėjo teigimu, pėstieji gali jaustis visiškai saugiai. „Šioje sankryžoje greičio nėra. Ant salelės dar niekas neužvažiavo“, – sakė A. Dutkus ir paaiškino, kad kuo ilgiau praleidžiami pėstieji, tuo labiau mažėja automobilių pralaidumas, dėl ko susidaro grūstys. „Stebėsime srautus ir dar svarstysime, kaip gerinti pralaidumą“, – kalbėjo vedėjas.