Nuotraukos darytos „Eifelio“ „Norfoje“ praėjusio sekmadienio vakarą, apie 17 valandą. Pirkėja pasakojo norėjusi nusipirkti vynuogių ir štai ką aptikusi... Tikino, kad šioje parduotuvėje ir tarp persimonų tą vakarą buvo nemažai supuvusių vaisių.

Pirkėjai apskritai pastebi, kad būtent šioje parduotuvėje nereta netvarka, susijusi su prekėmis ar kainomis: pastarųjų nebūna, kai kurios prekės, pavyzdžiui, vaisiai, daržovės suvytę. Apie tokią situaciją ir tai, kad parduotuvėje ne sykį lankėsi maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai, rašėme ir „Ukmergės žiniose“.

Komentarą pateikė „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis. „Atsiprašome pirkėjos už nepatogumus. Parduotuvėse nebetinkami vartoti produktai yra atrenkami kiekvieną dieną. Tačiau klaidų ir netikslumų pasitaiko dėl žmogiškojo faktoriaus“, – sakė jis.

Teigė, kad „bendrovės administracija įpareigojo prekybos centro vadovybę imtis priemonių, kad padėtis būtų pataisyta“. Anot D. Ryliškio, atsakingi asmenys parduotuvėje įspėti.

Jis taip pat priminė apie galiojančią bendrą taisyklę: „Pirkėjui įsigijus nekokybišką prekę, jis gali kreiptis į parduotuvės vadovybę ir jam bus grąžinti pinigai, arba prekė pakeista į kokybišką. Atskirais atvejais, jei pirkėjas patiria nuostolių, jie yra atlyginami.“