Naują pastatą, esantį Viršuliškių ir Pilaitės mikrorajonų sankirtoje, VŠT pasirinko atsižvelgdama į patogias susisiekimo sąlygas ir galimybę gyventojams vienoje miesto vietoje susitvarkyti įvairius klausimus, susijusius su komunalinėmis paslaugomis, praneša bendrovė.

Į šį pastatą persikels ir dalis kitų VŠT padalinių, kurie iki šiol vykdė veiklą skirtingose sostinės vietose.

Pasak VŠT generalinio direktoriaus Manto Buroko, VŠT perkėlimas į kitas patalpas yra būtinas siekiant klientų aptarnavimo kokybės gerinimo bei įmonės kaštų optimizavimo.

„Džiaugiamės, kad jau greitai klientus galėsime aptarnauti naujose patalpose. Tikimės, kad mūsų centro perkėlimas suteiks daugiau patogumo sostinės gyventojams ir įmonėms. Jiems nebereikės važiuoti į skirtingas vietas norint susitvarkyti įvairius komunalinių paslaugų reikalus, kadangi šalia mūsų naujo klientų aptarnavimo centro jie ras ir vandens, dujų bei elektros tiekėjus“, - VŠT pranešime teigė M. Burokas.

Persikėlus į naujas patalpas bus keičiamas ir VŠT klientų aptarnavimo centro darbo laikas - jis bus prailgintas pusvalandžiu iki 17 val.

Pasak VŠT klientų aptarnavimo centro vadovės Evelinos Černiavskajos, sprendimą prailginti aptarnavimo laiką bendrovė priėmė atsižvelgdama į klientų poreikius. Tikimasi, kad lankstesnis darbo laikas padės klientams išspręsti rūpimus klausimus jiems patogiu būdu ir laiku.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)