Stotelių švieslentėse, m.Ticket programėlėje ir čia keleiviai matys snaigės ikoną – ji žymi, kurie autobusai, troleibusai turi kondicionavimo sistemas, o keleiviai iš anksto gali susiplanuoti kelionę vėsesniu viešuoju transportu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Miestiečiams vis aktyviau grįžtant į įprastą gyvenimo ritmą, keleivių srautai reguliariai auga. Kartu su miesto viešojo transporto vežėjais stengiamės užtikrinti ne tik saugias, bet ir komfortiškas keliones. Vilniuje važiuoja virš 300 naujų autobusų ir troleibusų, kurių amžius siekia vos 1-3 metus. Kelionės naujomis ir šiuolaikiškomis transporto priemonėmis natūraliai yra komfortiškesnės, patogesnės, be to, vežėjai užtikrina, kad kondicionieriai veiktų ne tik naujausiuose autobusuose ar troleibusuose. Planuojame, kad antroje birželio pusėje paskelbus vasaros viešojo transporto tvarkaraščius, kondicionuojami bus apie 90 proc. visų mieste važiuojančių autobusų ir troleibusų. Tai lyginant su ankstesniais metais yra didelis šuolis – pavyzdžiui, 2018 metų vasarą kondicionuojama buvo tik 40 proc. viešojo transporto“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešojo transporto departamento vadovė Loreta Levulytė.

SĮ „Susisiekimo paslaugos“ keleiviams atsigaivinti padės ir kitais būdais. Kaip ir kasmet, karštomis dienomis viešojo transporto kontrolieriai skirtingose stotelėse Vilniuje, o taip pat ir pačiuose autobusuose, troleibusuose nuo liepos mėnesio keleiviams dalins vėsų šaltinio vandenį. Iš viso planuojame išdalinti maždaug 10 tūkst. buteliukų vandens.

Ką svarbu žinoti keleiviams?

Užtikrinti vėsią temperatūrą viešajame transporte itin karštomis dienomis yra sudėtinga dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, viešojo transporto stotelėse nuolat atidaromos transporto priemonių durys, o įlipant bei išlipant keleiviams karštas oras patenka į viešojo transporto saloną, taip natūraliai pakeldamas bendrą vidaus temperatūrą. Dėl šios priežasties net ir įjungus kondicionierius, lauke esant aukštai oro temperatūrai, vėsus oras ne visada išlaikomas. Tokia yra bendra viso viešojo transporto kondicionavimo specifika, o senesnėse transporto priemonėse dėl mažesnio kondicionierių darbinio efektyvumo vėsinti orą itin karštomis dienomis dar sudėtingiau.

Be to, dalyje senesnių viešojo transporto priemonių vėdinimas vyksta per stoglangius ar orlaides. Juose esant aukštai lauko oro temperatūra ne visada pavyksta išlaikyti vėsią temperatūrą autobuso ar troleibuso viduje.

Keleiviams primenama, kad viešajame transporte veikiant kondicionieriams nereikia atverti langų ir stoglangių, o pamačius juos atvertus – prašome uždaryti. Jei visgi važiuojate autobusu ar troleibusu, kuriame kondicionieriaus nėra, stoglangį ar langus atidaryti galima.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)