Iš Helsinkio Vantaa oro uosto 16:15 pakilęs orlaivis orlaivis Vilniuje turėjo nusileisti 17:50 val.
Remiantis „FlightRadar24“ duomenimis, lėktuvas, pasiekęs teritoriją ties maždaug Nemenčine, apsisuko ir grįžo į Suomiją. Kaip Delfi teigė Lietuvos oro uostų atstovas spaudai Tadas Vasiliauskas, minėtas orlaivis bei jo įgula nusprendė grįžti į Helsinkio oro uostą dėl techninių priežasčių, kurios susijusios su pačiu lėktuvu.
Remiantis airfleets.net duomenimis, orlaiviui ATR72-500 yra daugiau nei 17 metų. Pirmasis skrydis registruotas 2007 metų liepos 13 dieną.
Orlaivis varomas dviejų „Pratt & Whitney Canada“ turbopropelerinių variklių „PWC PW127F“.
Primename, kad ankstyvą lapkričio 25-osios rytą Vilniuje, Liepkalnyje, nukrito ir sudužo krovininis kompanijos „Swift Air“ valdomas lėktuvas „Boeing 737-400“, gabenęs kompanijos „DHL“ siuntas. Aviakatastrofos metu žuvo orlaivio pilotas, likę trys įgulos nariai sužeisti, vienas iš jų – kritinės būklės.
Be to, lapkričio 24 dieną, sekmadienį, kompanijos „European Air Transport Leipzig“ valdomas krovininis lėktuvas „Airbus A332“ iš Honkongo pakilo į Kazachstaną, Almatą. Tačiau orlaiviui vos pakilus užfiksuotas variklio vieno iš dviejų „Rolls-Royce Trent 772“ gedimas.
Dėl sugedusio variklio įgula buvo priversta grįžti ir leistis avariniu būdu, praneša The Aviation Herald. Tai patvirtina ir skrydžių stebėjimo platforma „FlightRadar24“.
Pakilus į maždaug 1 km aukštį lėktuvo įgula pranešė skrydžių centrui apie gedimą. Apsukęs kelis ratus orlaivis tame pačiame oro uoste sėkmingai nusileido avariniu būdu, tačiau tik su vienu veikiančiu varikliu.
Remiantis portalo AirFleets duomenimis, orlaiviui yra beveik 9 metai, pirmasis jo skrydis vyko 2016 metų vasarį.