Pirmasis įmonės išradimas – bevielis žvejybinis sonaras „Deeper“. Vos 100 g sveriantis žvejybos aksesuaras skanuoja vandens telkinio dugną ir siunčia faktinę informaciją į žvejo mobilųjį telefoną ar planšetę. Nedidelis, lengvai transportuojamas įrenginys metė iššūkį sunkiems, prie valčių tvirtinamiems, stacionariems hidrolokatoriams ir leido profesionalios žvejybos malonumus pajusti ir žūklės nuo kranto mėgėjams.
Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad „Deeper“ pasiūlė naują požiūrį į tradicinę žūklės įrangą ir greitai sulaukė tarptautinio pripažinimo. Šių metų pradžioje didžiausioje pasaulyje technologijų parodoje „Consumer Electronics Show 2016“ (CES) „Deeper“ komanda atsiėmė apdovanojimą už geriausią inovatyvų produktą bevielių priedų kategorijoje. O prieš kelias savaites iš Kinijoje vykusios įtakingiausios Azijos regiono žvejybos mugės China Fish 2016 parsivežė įvertinimą už geriausią elektronikos prietaisą.
Žinių ekonomikos forumo apdovanojimas yra pirmas nacionalinės reikšmės įvertinimas, skirtas „Deeper“ įmonei. „Didžiuojamės, jog esame vertinami savo šalyje. Nuo pat pradžių žinojome, kad viską galime padaryti čia, Lietuvoje, kad lietuviai geriausi inžinieriai ir programuotojai. Esame atviri sparčiai besikeičiančiai inovacijų kultūrai ir siekiame palikti savo indėlį technologijų evoliucijoje.“ – sakė apdovanojimą iš prezidentės atsiėmęs „Deeper“ direktorius Aurelijus Liubinas.
„Kasdien augame ir tampame solidžia verslo įmone, todėl pradedame sėkmingai konkuruoti ir darbo rinkoje. Sparčiai auganti profesionalų komanda ir puoselėjama aukšta organizacinė kultūra yra mūsų sėkmingos plėtros praktika. Atsakingai ieškome naujų komandos narių, vertiname aukštus ekspertinius įgūdžius ir suteikiame visas sąlygas jų kūrybingumui skleistis. Esame pasiruošę padėti nesiryžtantiems realizuoti savo idėjų ir pasidalinti sukauptomis praktinėmis žiniomis.“ – po apdovanojimų ceremonijos prezidentūroje kalbėjo „Deeper“ direktorius Aurelijus Liubinas.
Jau dabar „Deeper“ į užsienio šalis eksportuoja daugiau kaip 90 proc. visos savo produkcijos. Įmonė dirba su tokiais pardavimų kanalais kaip „Amazon“, „Walmart“, „Best Buy“, „Apple“. Šiuo metu „Deeper“ inžinierių komanda tobulina išmaniojo žvejybinio sonaro galimybes ir pavasarį žada pristatyti specifinėmis funkcijomis atnaujintą jo versiją.
„Vystome naujų produktų idėjas, vieną tokių kaip tik šiuo metu modeliuojame savo laboratorijoje. Savo veiklą tęsime aktyvaus laisvalaikio technologijų srityje ir neilgai trukus pristatysime antrąjį išmanios elektronikos prietaisą, tačiau vien žvejybai skirta įranga neapsiribosime“ – pažadėjo „Deeper“ direktorius Aurelijus Liubinas.