„Per penkiolika veiklos metų bendrovė gerokai išaugo, o jos veidas pasikeitė. 1998 m. pradėjome veiklą kaip kompiuterinės įrangos didmenininkai, tačiau šiuo metu taip pat esame garso ir vaizdo aparatūros, fotografijos bei buitinės elektronikos platintojai. Išplėtus asortimentą, nusprendėme nebesieti įmonės pavadinimo vien su kompiuteriniais produktais. Be to, veiklos pradžioje startavome tik dviejose rinkose – Lietuvoje ir Latvijoje, o įkūrus būstines net aštuoniose valstybėse, atsirado būtinybė turėti vieną įmonės pavadinimą anglų kalba“, - teigia „ACC Distribution“ vadovas Regimantas Buožius.

Kalbėdami apie artimiausius bendrovės planus, įmonės atstovai atskleidžia, jog daugiausia dėmesio bus skiriama planšetinių kompiuterių ir jų priedų segmentui. Šių prekių paklausa pernai vien Lietuvos rinkoje išaugo daugiau nei du kartus. Be to, šiemet ketinama toliau plėsti stambiosios buitinės technikos produktų krepšelį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)