„Activision Blizzard“ žaidimų pasaulyje taip pat ne pėsti: jie platina populiarią „šaudyklių“ seriją „Call of Duty“ ir vieną populiariausių interneto žaidimų vaidmenimis „World of Warcraft“. Tuo tarpu bendrovės „King“ įsigijimas padės „Activision“ aktyviau vystyti veiklą sparčiai besiplečiančioje mobiliųjų žaidimų platformoje.
Tikimasi, kad šiemet mobiliųjų žaidimų rinkos bendros pajamos pasieks net 29 mlrd. JAV dolerių. 2018 metais šis skaičius, anot tyrimų bendrovės „Digi-Capital“, turėtų pasiekti 45 milijardus.
„Mobilieji žaidimai yra viena didžiausių ir greičiausiai augančių galimybių interaktyvioms pramogoms, o mes turėsim vieną iš sėkmingiausių pasaulyje žaidimų kūrėjų komaniją kartu su talentingomis jos komandomis, kurios padės kurti naują puikų turinį naujiems klientams įvairiausiose viso pasaulio vietose“, – sakė „Activision“ generalinis direktorius Robertas Kotickas.
Pagrindinis „King“ verslo modelis yra vadinamasis „freemium“ – žaidimus į savo įrenginius galima įsidiegti ir žaisti nemokamai, tačiau už pinigus galima įsigyti kokių nors žaidimo „vertybių“, kurios padeda lengviau ar greičiau įveikti virtualias kliūtis. Bendrovė yra sukūrusi daugiau nei 180 mobiliųjų žaidimų, iš kurių populiariausias – „Candy Crush Saga“, kurį, bendrovės teigimu, kasdien žaidžia 158 mln. vartotojų.