Nuo šiol „Pigu“ logistikos centre per valandą piko metu galima apdoroti apie 5 000 prekių, o pralaidumas padidės nuo 2 iki 6 mln. užsakymų per metus, rašoma pranešime spaudai.

„Pernai Juodojo penktadienio ir kalėdiniai užsakymai mušė rekordus. Ruošdamiesi dar didesniems užsakymų kiekiams, automatizavome sandėlį. Nuo šiol visos prekės – tiek atvykstančios sandėliavimui, tiek išvykstančios iš sandėlio – keliauja vienu konvejeriu. Sistema automatiškai atskiria prekes sandėliavimui, o likusias siuntas paskirsto 26 skirtingomis kryptimis“, – teigia Robertas Ziminskis, „Pigu“ operacijų vadovas.

Į bendrovės, valdančios e. parduotuves „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“, logistikos centrą Vilniuje, Žemuosiuose Paneriuose, šiuo metu atkeliauja prekės iš daugiau kaip tūkstančio tiekėjų. Čia jos skirstomos į tris Baltijos šalis – parduotuves, terminalus, pašto skyrius, kurjerių paskirstymo centrus ir prekių atsiėmimo punktus degalinėse.

Apie 30 000 pačių populiariausių prekių čia nuolat sandėliuojama tam, kad klientus galėtų pasiekti tą pačią ar kitą dieną. „Pigu“ Vilniuje taip pat turi atskirą specializuotą baldų sandėlį. Iš viso bendrovės sandėlių plotas užima 20 000 kv. metrų – tiek, kiek 3 futbolo aikštės.

Efektyvesnė veikla ir greitesnis pristatymas

Anot R. Ziminskio, automatizuotos sistemos privalumas – efektyvesnė sandėlio veikla, kuri ne tik leidžia taupyti kaštus, bet ir trumpina prekių pristatymo laiką.

„Konvejeris, nuskaitydamas brūkšninius kodus, paskirsto prekes, tad beveik nelieka galimybių, kad siunta nukeliaus į ne tą transporto priemonę ar neteisinga kryptimi. Kuo mažiau rankų darbo, tuo greičiau apdorojamas užsakymas. Tad naujas logistikos sprendimas leis užtikrinti apie 15 proc. efektyvesnį sandėlio darbą ir dar greitesnį užsakymų pristatymą klientams. Planuojame, kad 80 proc. parduodamo asortimento galėsime pristatyti diena greičiau“, – paaiškina bendrovės operacijų vadovas.

„Pigu.lt“ statistikos duomenimis, Juodasis penktadienis – sėkmingiausia prekybos diena metuose. Per dieną pateikiama tiek užsakymų, kiek paprastai skaičiuojama per kalėdinės prekybos savaitę. Šiemet per Juodąjį penktadienį tikimasi apdoroti rekordinį – 30 000 užsakymų – kiekį.

Žingsnis link naujos paslaugos e. prekyvietės pardavėjams

Šį rugsėjį įmonė atvėrė galimybę kitiems pardavėjams prekiauti savo e. prekyvietėje. Vien per pirmąjį registracijos mėnesį norą prisijungti pareiškė daugiau kaip 600 bendrovių Baltijos šalyje.

„Šis sandėlio modernizavimas – tai žingsnis siekiant suteikti dar didesnę vertę pardavėjams. Planuojame pasiūlyti pilną logistikos paslaugų paketą, kokį siūlo ir kai kurios kitos didžiosios platformos, kai parduodamas prekes prekybininkai gali pristatyti į e. parduotuvės valdomus sandėlius, o gavus pirkėjo užsakymą, ten jos yra supakuojamos ir išsiunčiamos“, – teigia Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Į konvejerį su automatine rūšiavimo linija bei susijusią infrastruktūrą įmonė investavo apie 1 mln. eurų. Sistemos įrengimo procesas – nuo projektavimo iki montavimo – truko 6 mėnesius. Sprendimą kūrė ir įrengti padėjo ilgalaikiai partneriai UAB „Equinox Europe“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)