„Pastaruoju metu Lietuvoje išmaniųjų telefonų rinka plėtėsi itin sparčiai. Būtent tokių telefonų turėtojai daugiausia naudojasi įvairiomis, taip pat ir bankų, paslaugomis mobiliuoju internetu. Atsižvelgdami į tai, atnaujinome specialiai mobiliesiems telefonams pritaikytą banko svetainės versiją, pristatėme nemokamą banko paslaugų programėlę, skirtą išmaniųjų telefonų „iPhone“ ir „Android“ turėtojams“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Jo teigimu, būtent sudarytos patogios sąlygos naudotis banko paslaugomis mobiliuoju įrenginiu formuoja naujus klientų įpročius kasdienius finansinius reikalus tvarkyti mobiliuoju telefonu. „Tai yra pasaulinė tendencija – vis daugiau žmonių asmeninį kompiuterį iškeičia į mobilųjį įrenginį, pavyzdžiui, išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį. Ir nors Lietuvoje pinigų pervedimo operacijos mobiliaisiais telefonais kol kas sudaro nedidelę dalį visų tokio tipo operacijų, dabartiniai augimo tempai aiškiai parodo ateities tendencijas, kad besinaudojančiųjų banko paslaugomis mobiliaisiais įrenginiais tik daugės“, – sako V. Doveika.

SEB banko duomenimis, šiuo metu naudojant mobiliuosius telefonus dažniausiai pervedami pinigai iš vienos savo sąskaitos į kitą ar į kitų įmonių bei asmenų sąskaitas, keičiama valiuta. Tačiau, pasak V. Doveikos, ateityje, tobulėjant mobiliųjų įrenginių technologijoms ir didėjant jų paklausai, naudojant mobilųjį telefoną bus atliekama vis daugiau ir kitų finansinių operacijų, pavyzdžiui, valdomi investicijų portfeliai, planuojami asmeniniai finansai, rašoma pranešime spaudai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją