„Tai nelengva užduotis ir mums patiems, nes taisymo kokybė negali nukentėti, ji bus tik geresnė. Be to, klientams ne tik garantuojame suremontuoti telefoną per tris darbo dienas – kol įranga bus taisoma, suteiksime pakaitinį telefoną ir nemokamai išsaugosime telefone esančius duomenis. Suprantame, kaip nesmagu, kai negali naudotis savo įrenginiu, todėl pasirūpinome greitu jų remontu ir duomenų išsaugojimu“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Apklausos duomenimis, 34 proc. telefonus garantiniam aptarnavimui pateikusių Lietuvos vartotojų patys pasirūpina įrenginyje esančiu turiniu ir kontaktais: dalis papildomai išsisaugo duomenis namų kompiuteryje, kiti – nusirašo kontaktus į užrašų knygutę. „Bitė“ vienintelė iš operatorių Lietuvoje siūlo garantinį aptarnavimą atlikti taip greitai.

Nauja „Bitės“ paslauga „Telefonų garantinis be rūpesčių“ papildomai nekainuoja ir galioja tik bendrovės privatiems ir verslo klientams, kurie savo telefonus įsigijo „Bitėje“. Duomenys išsaugomi, jei įrenginio modelis turi tokias technines galimybes ar nėra nepataisomai pažeistas, rašoma pranešime spaudai.

Vartotojų apklausą dėl turinio ir kontaktų išsaugojimo telefono remonto metu „Bitės“ užsakymu atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Apklausoje dalyvavo 1007 Lietuvos gyventojai nuo 18 iki 75 m. amžiaus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)