„Esame įsitikinę, kad ši naujovė keis iki šiol nusistovėjusią telekomunikacijų rinką. Svarbiausia, kad galimybė bendrauti neribotai keis ir mūsų klientų įpročius. Iki šiol ribotas minučių, žinučių skaičius versdavo žmones galvoti, kiek jie kalba telefonu ir skubėti pabaigti pokalbį. Mūsų visai rinkai siūlomas naujas „Bitės“ mokėjimo planas „Laisvė“ keis ne tik telekomunikacijų verslą, bet ir visuomenę. Nuo šiol bendrauti galime negalvodami apie ribas“, – sako F. Hrenchukas.
Jis pastebi, kad neriboti mokėjimo planai yra pasaulinė tendencija. „Daug šalių visame pasaulyje jau turi tokius mokėjimo planus. Kai tokią paslaugą pristatėme kaimyninėje Latvijoje, vartotojų elgesys pasikeitė“, – tvirtina F. Hrenchukas. Pasak jo, Latvijoje naudojantis neribotais planais vidutinė skambučių trukmė išaugo trečdaliu.
Po neriboto plano pristatymo Latvijoje operatorius keičiančių vartotojų skaičius išaugo keturis kartus. Per pirmuosius metus tokį mokėjimo planą pasirinko pusė „Bitė Latvija“ klientų. „Kai pristatėme šį planą, minutės kaina tapo nereikšminga. Vartotojai operatorių pradėjo rinktis dėl kitų savybių – rūpesčio klientais, papildomų paslaugų kiekio ir geros patirties. Į tai „Bitė“ ir telkia savo dėmesį“, – teigia „Bitės“ vadovas.
„Bitės“ vadovo teigimu, toks pokytis turės įtakos ne tik vartotojams, bet ir rinkai. „Šis mokėjimo planas yra telekomunikacijų ateitis. Nenustebsime, jei šią idėją ir pasiūlymą nukopijuos mūsų konkurentai, kaip kopijavo telefonų draudimą ar atsisakė ilgalaikių sutarčių, nors tai padarė ne visi. Tačiau tai mūsų nebaugina – tai įrodo, kad dėl savo klientų stengiamės labiau ir skatiname teigiamus pokyčius“, – sako „Bitė Lietuva“ vadovas F. Hrenchukas. Pasak jo, net jeigu konkurentai, akcentuojantys mažiausias kainas, ir pasiūlys ką nors panašaus, skirtumas nebus didesnis už gero alaus bokalo kainą.
„Prisimenu, kai buvau jaunesnis ir Kanadoje naudojomės fiksuoto ryšio telefonais, telefonu su panele kalbėdavausi be perstojo, gulinėdamas ant sofos, vartydamasis ant grindų, sėdėdamas ant kėdės, o tėtis ant manęs šaukdavo reikalaudamas nulipti nuo telefono. Tai tos dienos vėl grįžta. Dabar vėl pamatysime žmones, sėdinčius ant grindų, prisėdusius ant sofos ar sėdinčius autobuso sėdynėje ir besikalbančius su savo panelėmis. Manome, kad sugrąžinsime laisvės dvasią, tvyrojusią tuomet, kai nebuvo jokių rūpesčių dėl minučių kainos“, - sakė „Bitės“ vadovas.
Dėl naujojo plano atsiradimo nebelieka prasmės naudotis ankstesniuoju įmonės planu „Dažnai“, kuris už 25 litus siūlo 720 minučių pokalbių ir 3000 SMS žinučių per mėnesį. Planas „Visada“, kainuojantis 39 litus ir be 1800 minučių pokalbių siūlantis 2 GB duomenų siuntimą, išlieka aktualus tik itin aktyviems išmaniųjų telefonų naudotojams.
Deja, „Bitė“ kol kas neketina siūlyti neriboto duomenų plano: „Neriboti duomenų planai ryšio operatoriams kelia daug galvos skausmo. Pavyzdžiui, vienas globalus ryšio operatorius, kuriam dirbau, 85 procentus savo kapitalo išlaidų išeikvojo neribotam mobiliųjų duomenų perdavimui, bet pajamos už duomenų perdavimą tebuvo 15 procentų. Taigi, neriboti duomenys dabar, bent jau kol neatsiras naujesnių technologijų, operatoriams bus sunku tai padaryti. Dabar mes netgi matome priešingą kryptį – beveik visi operatoriai naikina neribotų duomenų planus. Taip elgiasi netgi kai kurie interneto paslaugų teikėjai. Taigi, kol kas neribotų duomenų nesiūlysime“, - sakė įmonės vadovas.