Lapkritį „Bitė Lietuva“ pristatė naują planą „Laisvė“ ir pradėjo aktyviai siūlyti jiems priklausančios bendrovės „Eurocom“ paslaugą „Labas kontraktas“. Tokie veiksmai buvo nukreipti tiesiogiai prieš „Tele2“ - „Bitė“ nevengdavo konkurentų pašiepti savo reklamose ir visuomet savo lygino būtent su „Tele2“.
Naujieji „Bitės“ pasiūlymai sukėlė triukšmą ne tik reklamų, bet ir kainų fronte – jau kitą dieną „Tele2“ pateikė atsakymą į naują „Bitės“ planą, laikydamiesi savo ilgalaikės strategijos – siūlyti beveik tą patį, kaip ir konkurentai, tik truputėlį pigiau. Kiek vėliau panašų planą pasiūlė ir „Omnitel“, tačiau pagrindinis šios įmonės pasiūlymo akcentas buvo mobilusis internetas.
„Bitės“ aktyvūs veiksmai savo rezultatą parodė nedelsiant: lapkričio mėnesį ši bendrovė šovė į pirmą vietą pagal klientų nuviliojimo iš konkurentų skaičius, tuo tarpu „Omnitel“ smarkiai smuko žemyn. Bet lyderio pagal nuviliojamų klientų kiekį pozicija bendrovė sugebėjo išlaikyti tik tris mėnesius – vasario mėnesio duomenimis, „Bitė“ grįžo į labiau įprastą antrą poziciją ir lyderio marškinėlius grąžino „Tele2“.
Vasarį „Bitė“ iš konkurentų perviliojo 702 klientais daugiau nei prarado, „Tele2“ klientų kiekis paaugo 1957 vienetais, o „Omnitel“ klientų nutekėjimas sumažėjo iki 2922 prarastų klientų. Netgi skaičiuojant su „Eurocom“ klientais, „Bitė“ nepriartėja prie lyderio – bendras klientų prieaugis yra 992.
„Vasarį, kaip visada, stengėmės vartotojams pateikti geriausius pasiūlymus. Rezultatai rodo, kad žmonės atsirenka, kas yra naudinga jų piniginei“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Numerių perkėlimo paslaugą administruoja UAB „Mano numeris“.