Pranešime žiniasklaidai tvirtinama, Rezultatai parodė, kad jiems mielesni greito tempo populiariosios muzikos hitai, nei klasikinės muzikos koncertai.
Beyoncé laimėjo prieš Bethoveną
Tyrimo metu „Sony” siekė išsiaiškinti, kokiai muzikai pirmenybę teiktų geriausias žmogaus draugas – ar klasikinės muzikos koncertams ar greitu tempu pasižymintiems populiariosios muzikos hitams. Bendradarbiaudama su gyvūnų elgsenos tyrinėtoja ir Gyvūnų elgsenos studijų asociacijos (angl. Association for the Study of Animal Behaviour, ASAB) nare Dr. Anna Wilkinson bei su doktorantūros studente Natalia Albuquerque, japonų kompanija atliko tyrimą „Naminių šunų muzikos preferencijos“.
Tyrimo metu nustatyta, kad populiariosios muzikos hitai sulaukė kur kas daugiau simpatijų nei klasikinė muzika – 62 procentai eksperimente dalyvavusių šunų spontaniškai rinkosi šiuolaikinės muzikos hitus ir tik 38 procentai keturkojų rinkosi klasikinę muziką. Išgirdę 10 skirtingų klasikinės ir šiuolaikinės muzikos žanrų dainų, šunys daug dažniau rinkosi šių dienų radijo hitus. Grojant tokiai muzikai jie buvo labiau linkę sukiotis aplink garsiakalbį. Toks šunų elgesys leido daryti prielaidą, kad šunys šia muzika buvo linkę mėgautis labiau.
Eksperimento metu buvo naudojami du naujausi „Sony“ GTK-XB7 garso sistemos įrenginiai. Tuo pačiu metu buvo leidžiami skirtingų žanrų kūriniai - vienas garsiakalbis grojo klasikinės muzikos kūrinį, o kitas – šiuolaikinės muzikos hitą. Tiek garsiakalbių stovėjimo vieta eksperimento patalpoje, tiek klasikinės ir šiuolaikinės muzikos kūrinių kombinacijos buvo nuolatos kaičiamos, siekiant gauti kuo tikslesnius gyvūnų elgsenos rezultatus. Eksperimento metu buvo grojami penki gerai žinomi klasikinės muzikos autorių, kaip V. A. Mocartas ar J.Pachelbelis, kūriniai bei penkis ypatingu populiarumu pasižyminčių šių laikų dainininkų, tokių kaip Martin Garrix, Justin Bieber ar Beyonce, atliekami kūriniai.
„Vakarėlio žvėrys“
„Sony“ dar 2015 m. atliekamuose tyrimuose pasitelkė kimatikos mokslą, tačiau šiais metais kompanijos atliekami moksliniai garso eksperimentai buvo perkelti į visiškai kitą lygį – siekiant išsiaiškinti namie laikomų gyvūnų reakcijas į skirtingus muzikos žanrus, buvo panaudota galinga vieno įrenginio garso sistema GTK-XB7. Norėdama pademonstruoti naujausio eksperimento rezultatus, „Sony“ sukūrė unikalų vaizdo klipą.
Sulėtintai nufilmuotame 1000 FPS (kadrų per sekundę) vaizdo įraše įamžintos naminių gyvūnėlių - šunų, kačių bei triušių – reakcijos į muziką. Oro gūsiai leido pamatyti garso sistemoje atsirandantį galingą slėgį, o foninės šviesos – garsiakalbių įvairiaspalvio LED apšvietimo galimybes. „Purr-fect” (liet. tobulo) vakarėlio nuotaiką galinčios sukurti garso sistemos potencialas taip pat atsiskleidžia per šlapių ir sausų gyvūnų – basetų ir Vengrų pulių veislės šunų, Persų kačių ir triušių – judesius, derančiu su grojamos muzikos ritmu. Vienas ryškiausių šio vaizdo įrašo akcentų – ant garsiakalbio gulinti Persų veislės katė, besimėgaujanti inovatyvios EXTRA BASS™ technologijos kuriama vibracija.
„Norėdami pažymėti šios garso sistemos pasirodymą rinkoje, norėjome supratimą apie tai, kas yra linksmas vakarėlis, perkelti į visiškai naują lygį. Naujoji vieno įrenginio garso sistema suteikia galimybę bet kur surengti aukščiausios klasės vakarėlį. Tai garantuoja įrenginio mobilumas, solidus garso slėgis, apšvietimo sistema bei EXTRA BASS™ technologija,” – teigė Alberto Ayala, „Sony Europe“ vaizdo ir garso padalinio vadovas.