Didžiausio Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo "VP Market" savininkų valdomo "Eurocom" direktorius Kęstutis Skrebys sakė, kad didžiausią bendrovės apyvartos dalį sudaro mobiliojo ryšio pajamos, didžioji klientų dalis - verslo įmonės.
Iš teikiamų telekomunikacijų paslaugų - fiksuoto ir mobiliojo ryšio - bendrovė gavo 16,15 mln. litų, arba 84 proc. visų pajamų.
Spalį "Eurocom" atsisakė mokėjimo planų ir teikia klientams individualius pasiūlymus, suderinamus su vartotojais. "Individualus požiūris į klientą leido pritaikyti ir lanksčią kainodarą", - sakė K. Skrebys.
Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius "Eurocom" mobiliojo bei fiksuoto ryšio vartotojai kalbėjo 54,34 mln. minučių. "Eurocom" mobiliojo ryšio vartotojai per sausį-rugsėjį išsiuntė 4,63 mln. trumpųjų žinučių (SMS).
Birželio pabaigoje mobiliojo ir fiksuoto "Eurocom" ryšio paslaugomis naudojosi 26 tūkst. vartotojų.