Reklamose buvę mobiliojo ryšio „Tele2“ vartotojai Ugnė, Monika bei Martynas teigė, kad pakeitę planą į “Labas kontraktas” sutaupė nuo 50 iki 70 lt. Tačiau Konkurencijos tarybos tyrimo metu UAB „Eurocom“ nepateikė duomenų, pagrindžiančių šių teiginių teisingumą. Šiose reklamose paslaugos nebuvo palygintos objektyviai, kadangi iš reklamų turinio nebuvo aišku, kokios konkrečios paslaugos bei kokios išlaidos buvo lyginamos. Konkurencijos tarybos ekspertai taip pat nustatė, kad reklamose nusifilmavę „Labas kontraktas“ vartotojai net nesinaudojo reklamuojamu mobiliojo ryšio planu.

Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes bei didelį pažeidimo mastą už vartotojus klaidinančių reklamų skleidimą UAB „Eurocom“ skyrė 18 600 litų baudą.

Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina sklaidai: 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires paruošė trumpą atmintinę, nuolat organizuoja nemokamus mokymus. Lapkričio 27 d. Konkurencijos tarybos ekspertai taip pat kviečia į nemokamus mokymus asociacijoms ”Kūrybiška reklama: ar būtinai klaidinanti?”, kuriuose bus pasakojama apie tai, kaip išlikti kūrybiškam ir nepažeisti Reklamos įstatymo.

Tokį Konkurencijos tarnybos sprendimą įmonės „Bitė Lietuva“ atstovė spaudai Žana Jakevičienė komentavo labai trumpai: „Gerbiame ir vykdysime“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)