„Google“ logotipas išlaikė keturias spalvas, tačiau pakeitė šriftą į „soft sant-serif“. Taip pat kompanija pakeitė gerai žinomą mažąją „g“ į didžiąją, joje sujungdama mėlyną, žalią, raudoną ir geltoną spalvas.
Spaudos pranešime teigiama, kad prieš 17 metų įkurta kompanija daug dėmesio skiria savo vartotojų įpročiams. Pastebėjusi, jog šie daug dažniau naudojasi išmaniaisiais prietaisais – telefonais, planšetėmis ir laikrodžiais –, kompanija žada daugiau dėmesio kreipti į produktų jiems kūrimą ir vystymą: „Mes pristatome naują ženklų grupę, logotipą, kurie atspindi vartotojų naudojimosi internetu įpročius. Šie ženklai jums pasirodys net ir mažiausiuose ekrane, kai tik naudositės „Google“, – teigiama įmonės tinklaraščio įraše.