Kompanijos prezidento Karlo Slatoffo teigimu, „Take-Two“ neketina laikytis vyraujančių tendencijų: ji pati nuspręs, kokiu keliu eiti. „Visų pirma, investicinį kapitalą geriausia naudoti ten, kur mes geriausi. O geriausi mes projektuose, kurie skirti tikriems žaidėjams. Lėšas reikia investuoti į tuos žaidimus, kurie gali tapti ilgalaikėmis franšizėmis“, – teigė jis.
Didžioji dalis sukaupto turto bus reinvestuota į naujų produktų kūrimą. Kartu kompanija žvalgosi ir į kitas studijas bei projektus, ketindama šiemet įsigyti keletą trečių šalių licencijų. Galiausiai planuojama keletas susiliejimų. Galime priminti, kad sandoris su „SuperCell“ kompanijai kainavo 1,5 mlrd. JAV dolerių, o paskutinysis „Take-Two“ pirkinys – tai bankrutavusios THQ nuosavybė, kuri 2013 m. sausį buvo įsigyta aukcione už 11 mln. dolerių.
„Mes neketina investuoti į „garsius pavadinimus““, – paaiškino K. Slatoffas. „Mes neinvestuosime šimtų milijonų į socialinius žaidimus vien tam, jog to visi nori ir apie tai kalbama už kiekvieno kampo. Juk dabar visi, kas netingi, rašo apie panašius projektus, tačiau mes a) nesame mobilių projektų kūrėjai, b) ne mobilūs kūrėjai, kurie sugeba parodyti tik vieną produktą. Ši sfera mums neįdomi. Rizikuoti ir tikėtis sėkmės nėra protinga“.
Iš kitos pusės, „Take-Two“ nori, kad bet kuris pirkinys pradėtų generuoti pajamas kuo greičiau. Todėl žaidimų bendrovės vadovybė atidžiai studijuoja visus potencialius įsigijimo objektus. „Mes neleidžiame pinigų tiesiog taip, paprastai; mes ieškome teisingų galimybių“, – teigė K. Slatoffas.
„Mes atidžiai sekėme kiekvieną stambų ir smulkų sandorį žaidimų pramonėje. Po tokių pirkinių perspektyvų analizės mes padarėme išvadą, kad aukoti jiems laiką ir išleisti pinigus nenaudinga. Norėčiau pasakyti, kad tokie sprendimai pavykdavo ne iš karto, būdavo priimami, esant tam tikram spaudimui“.
Taigi kuo konkrečiai domisi kompanija? Jo prezidento teigimu, „ieškoma įdomių franšizių, technologijų ir talentingų komandų“. Buvo paminėtas ir naujos kartos žaidimų sistemų pasirodymas. „Take-Two“ džiaugiasi „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ pasirodymu, tačiau kalbėti apie joms skirtus projektus dar anksti.
Leidėjo vadovybė įspėja, kad dabar orientuotis į konsolių sėkmę negalima, kadangi per šventinį išpardavimų sezoną jos visuomet parduodamos dideliais tiražais. Net jei ilgalaikėje perspektyvoje rezultato ir nebus.
„Aplink konsoles labai daug triukšmo“, – mano „Take-Two“ prezidentas. „Daugelis abejoja, kad naujos konsolės galės sudominti tiek pat žaidėjų, keik ir senos. Antra vertus, sėkmingas PS4 ir „Xbox One“ debiutas parodė, kad konsolių rinka gyva ir sveika“. Deja, tikėtis, kad „GTA V“ greitu metu pasirodys naujos kartos konsolėse, nereikėtų. „Take-Two“ nori išlaukti. Jai svarbu, kad naujų konsolių žaidėjų bazė pasiektų tam tikrą lygį.