Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad turėdama 16 mokslinių tyrimų ir plėtros centrų visame pasaulyje, bendrovė pirmauja mokslinių tyrimų srityje – metinis plėtros biudžetas šiame sektoriuje praėjusiais metais viršijo 6,6 mlrd. JAV dolerių ir yra vienas didžiausių rinkoje.
„Huawei“ tvirtina, kad savų technologijų kūrimas bei diegimas ir inovacijų paieška visose veiklos srityse yra ilgalaikės augimo strategijos pagrindas. Jau antrus metus iš eilės Pasaulinės intelektinės nuosavybės organizacijos (PINO) sąraše „Huawei“ užėmė pirmą vietą tarp bendrovių, pateikusių daugiausiai patentų paraiškų. 2015 m. bendrovė pateikė paraiškų dėl ne mažiau kaip 3898 novatoriškų sprendimų, kuriamų „Huawei“ mokslinių tyrimų centruose, patentinės apsaugos. Tai – beveik 1500 paraiškų daugiau nei pateikė antrą vietą užėmusi bendrovė. Palyginti su 2014 m., pateikta 450 daugiau patentų paraiškų. Tai įrodo, kad bendrovė sparčiai plečiasi ir yra tvirtai pasiryžusi kurti bei diegti inovacijas.
2015 m. „Huawei“ taip pat pateikė 1953 patentų paraiškas Europos patentų tarnybai (EPT). 1197 jų buvo susijusios su skaitmeninėmis ryšių technologijomis. Kaip ir 2014 m., „Huawei“ buvo šio sektoriaus inovacijų srities lyderė.
„Didžiuojamės šiuo laimėjimu. Sunkiai dirbome, kad tai pasiektumėme, ir toliau ketiname nenuleisti rankų kurdami bei diegdami būsimas inovacijas. Savų sprendimų, kuriais remdamiesi galime tiekti savo klientams aukščiausios kokybės analogų neturinčius įrenginius bei tokias paslaugas, paieška – giliai įsišaknijusi mūsų bendrovės tradicijose. Inovacijos yra neatsiejama bendrovės „Huawei“ dalis“, – sako Aleksandra Romanova, „Huawei“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė Baltijos šalims.
Nauji produktai, kaip išmanieji telefonai „Mate S“ ir „P9“ – „Huawei“ pasiryžimo kurti naujoviškas technologijas įrodymas. Aukščiausios kokybės išmanusis telefonas „Mate S“ pristatytas 2015 m., jame naudojama „Huawei“ laboratorijose sukurta ekrano spaudimo matavimo technologija „Force Touch“. 2016 m. pristatytas flagmanas „P9“ turi du fotoaparatus. Šiais fotoaparatais sukuriamos išskirtinės kokybės nuotraukos su unikaliais efektais.
„Huawei“ inovacijos gimsta šešiuose jungtiniuose inovacijų centruose, 45 mokymo centruose, išsidėsčiusiuose visame pasaulyje, ir 16 mokslinių tyrimų ir plėtros centrų, esančių Suomijoje, Vokietijoje, Švedijoje, JAV, Prancūzijoje, Italijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje. Daugia nei 70 000 darbuotojų arba daugiau nei 45 proc. visos bendrovės darbo jėgos dalyvauja produktų bei paslaugų kūrimo procese. Siekdama išlikti pirmaujančia technologinių inovacijų kūrėja, „Huawei“ glaudžiai bendradarbiauja su partneriais iš įvairių pramonės šakų ir sektorių, įskaitant gamybos, aukštojo mokslo ir mokslinių tyrimų institucijomis. Siekdami palengvinti bendradarbiavimą, „Huawei“ ir jos partneriai drauge įkūrė 28 plėtros centrus.
Vadovaujantis „Huawei“ įkūrėjo įtvirtintu principu, metinės plėtros lėšos negali būti mažesnės nei 10 proc. bendrovės pajamų, tačiau bendrovė nuolat skiria gerokai daugiau lėšų šiam tikslui. 2012 m. ši suma siekė 13,7 proc., o 2015 m. – 14,3 proc. pajamų, t. y. daugiau nei 6,6 mlrd. JAV dolerių.