Jau nuo pat pardavimo pradžios būtent šių pereinančių spalvų modeliai buvo šluote iššluoti iš parduotuvių lentynų. Tokia sėkmė paragino kompaniją šią spalvą perkelti ir ant mažesniojo „Huawei P20 Pro“ brolio – P20, kuris dabar prieinamas ir už mažesnę kainą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Telefonui – antras kvėpavimas
Visame pasaulyje akimirksniu išpirkti Pašvaistės (angl. Twilight) spalvos P20 Pro modeliai nepaliko abejingų ir Lietuvoje. Susidomėjimas šiuo spalvų fenomenu buvo toks didelis, kad dalis šalyje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių netgi pritrūko minėtų modelių. Kaip pasakojo „Telia“ įrangos vadovas Mantas Jurkus, Pašvaistės spalva papuošti įrenginiai sudarė apie pusę išankstinės prekybos metu parduotų telefonų, o galiausiai pasireiškė jų deficitas.
Tuo metu P20 modelis pardavimo mastu taip pat mažai kuo nusileido savo didžiajam broliui. Yanfei teigimu, mažesnysis flagmanas sulaukė milžiniškos sėkmės ir būtent tai paskatino jį nuspalvinti „Twilight“ gradiento schema.
„Po P20 pristatymo šis modelis tapo vienu iš geriausiai parduodamų produktų Europos rinkoje. Bendradarbiavimas su „Leica“ bei inžinierių sukurta „Master AI“ technologija leido patenkinti fotografijos mėgėjų poreikius. Dabar neabejojame, kad pašvaistės spalvų dizainas suteiks šiam modeliui antrą kvėpavimą bei pridės dar daugiau vertės, patenkindamas vartotojų poreikius ir iš dizaino pusės“, – įsitikinęs Yanfei.
Sudėtingas sprendimas – stulbinamas rezultatas
Kaip pastebi Yanfei, kuriant minėtą glotniai pereinančių spalvų schemą dizaineriai sugebėjo užbėgti naujausioms mados tendencijoms už akių. Populiariausių šios vasaros spalvų sąraše gausu atspalvių, patenkančių ir į Pašvaistės paletę.
Pasaulinė spalvų ekspertė, korporacija „Pantone“ 2018-ųjų spalva pripažino ultra violetinį toną, kuris siejamas su galia, kūrybiškumu bei puikiai tinka tiems, kurie nori atkreipti į save dėmesį. Ši spalva yra ir Pašvaistės gradiento schemos sudedamoji dalis.
„Kiekvienas pereinamasis atspalvis turi savo identitetą. Yra žinoma, kad mėlyna spalva žmogų ramina, taip pat mažiau vargina akis. Tuo metu tamsesni atspalviai stimuliuoja aktyvesnę smegenų veiklą ir įgalina mąstymą, o žali – atpalaiduoja.
Įmantrus „Twilight“ sprendimas gimė „Huawei“ vyriausiojo dizainerio Joono Suh Kimo bei jo komandos darbo kabinete. Jie, įkvėpti spalvinių pokyčių gamtoje, siekė galinėje išmaniojo telefono dalyje perteikti atspalvių žaismą, matomą ir Šiaurės pašvaistėje. O tai – iš tiesų sudėtinga misija.
Nepaisant to, nuolatiniai ieškojimai davė stulbinamą rezultatą. Į pagalbą pasitelkus vadinamąjį optinį vakuuminį metalizavimą, buvo sukurta tūkstančiai prototipų, kol galiausiai surastas optimaliausias sprendimas – „Twilight“ spalva, – kuria nuo šiol bus papuošti ne tik P20 Pro, tačiau ir P20 flagmanai.
Pašvaistės spalvos „Huawei P20“ modeliai prekyboje jau pasirodė. Lietuvoje jais prekiauja „Topo centras“ ir „Bitė Lietuva“. „Tele2“ ir „Telia“ operatoriai prekybą pradės kitą savaitę. Gamintojo rekomenduojama kaina – 549 eurai.