Rezultatai ženkliai pagerėjo IT įmonėms pasirašius sutartį su Europos institucijų įdiegtu nauju Elgesio kodo reglamentu.
2016 metais gegužės mėnesį priimtas „Elgesio kodas kovojant su nelegaliu neapykantos turiniu internete“ buvo pasirašytas Europos Komisijos ir keturių IT kompanijų („Facebook“, „Microsoft“, „Twitter“ ir „YouTube“). Juo siekiama iš interneto panaikinti rasistiško ir ksenofobiško turinio turinčias žinutes.
Duomenys rodo, kad IT kompanijos 89 proc. galimai neapykantos turinio turinčius pranešimus peržiūri per 24 val.
74 proc. tokių pranešimų yra pašalinami kaip netinkami. 2016 metais šie skaičiai atitinkamai siekė 40 ir 28 proc.
„Google EMEA" prezidentas Mattas Brittinas verslo naujienų protalui CNBC sakė, kad „Google" turi apie 10 tūkst. darbuotojų, kurie šalina netinkamo pobūdžio turinį.
Europos Komijos skaitmeninių rinkų viceprezidentas Andrus Ansipas teigė, kad tokie geri rezultatai yra pasiekti dėl IT įmonių ir visuomenės bendradarbiavimo bei pridūrė, kad internetas nėra vieta neapykantai reikšti.
„Elgesio kodas veikia, nes jis parodo, kad gerbiame minčių laisvę. Internetas yra vieta, kur žmonės gali pasidalinti savo įžvalgomis ir rasti informaciją. Niekas internetinėje erdvėje neturėtų jaustis nesaugiai ar būti įžeistas“, – pranešime teigė jis.