„Bitė“ skaičiuoja, kad vienas iš penkių telefoną išsimokėtinai nusprendusių įsigyti jaunuolių iki 21 m. su apmokėjimo problemomis susiduria apmokėdamas jau pirmąją sąskaitą, rašoma pranešime spaudai.

„Sprendimas įsigyti mobilųjį telefoną neturėtų varžyti svarbesnių poreikių ar sugadinti kredito istorijos. Prieš priimdamas sprendimą skolintis, vartotojas pirmiausia turėtų įvertinti, kiek lėšų prireiks įmokoms už paskolą ir pabandyti bent mėnesį išsiversti su liekančia pajamų dalimi. Tai yra geriausias būdas sužinoti, ar šis įsipareigojimas nėra per didelis vartotojo biudžetui“, – sako „Swedbank“ Asmeninių finansų instituto vadovė Lietuvoje Odeta Bložienė.

Bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas pritaria, kad renkantis telefoną reikia įvertinti, ar ateityje jis nekels nepatogumų. „Kartais kaina reklamoje atrodo labai patraukliai, todėl vartotojams reiktų atkreipti dėmesį ne tik į pirmosios įmokos dydį, bet paskaičiuoti, kiek per mėnesį jiems kainuos įranga ir paslaugos kartu. Kiekvienam telefoną įsigyti norinčiam pirkėjui stengiamės išaiškinti tiek konkrečių telefonų galimybes, tiek pirkimo niuansus“, – teigia Ch. Robbinsas.

Kas mėnesį telefoną išsimokėtinai įsigyti „Bitės“ salonuose nusprendžia apie 10 tūkst. pirkėjų. Dauguma jų per visą išsimokėjimo laikotarpį neturi bėdų su apmokėjimu, tačiau apie 30 proc. bent kartą patiria sunkumų apmokant sąskaitą. Mažiausiai tokių pirkėjų pasitaiko Vilniaus ir Klaipėdos miestuose.

Vidutinis išsimokėtinai perkamas telefonas kainuoja nuo 50 iki 2700 litų. Apie 60 proc. Lietuvos gyventojų gauna pajamas vienam namų ūkio nariui iki 1 tūkst. litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)