„Bendrai sausio, vasario ir kovo mėnesiais išmaniųjų laikrodžių rinka pasaulyje, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikortarpiu, šiek tiek traukėsi, tačiau stipriai augę kai kurie prekės ženklai lėmė, jog bendras įrenginių pristatymų skaičius pasaulyje padidėjo beveik trečdaliu. Daugiausiai pasaulyje augo „Huawei“ išmaniųjų laikrodžių pristatymai – 118 proc.. Augimas fiksuotas ir Baltijos šalyse – lyginant su praėjusiais metais, pirmajame ketvirtyje pristatyta 131proc. daugiau išmaniųjų laikrodžių“, – pranešime spaudai situaciją komentuoja Justė Karpavičiūtė, „Huawei“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse.
Pasak J. Karpavičiūtės, tikėtina, kad bendrai išmaniųjų dėvimų aksesuarų pristatymai augo, o išmaniųjų laikrodžių – mažėjo, dėl labai paprastos priežasties. „Aktyvumo sekimo apyrankės yra pigesnė išmaniojo laikrodžio alternatyva, tad esamos krizės akivaizdoje žmonės rinkosi pigesnes alternatyvas“, – teigia J. Karpavičiūtė.
Pasak jos, „Huawei“ augimą net ir besitraukiančioje rinkoje lėmė produktų, atliepiančių rinkos poreikius, pristatymas.
Didžiausią pasaulinės išmaniųjų laikrodžių rinkos dalį užima „Apple“ (26.8 proc. rinkos) įrenginiai, antrojoje vietoje – „Huawei“ (15.2 proc.), trečiojoje – „Samsung“ (10.8 proc.).