„Pripažinti savo klaidas yra svarbu. Tarti „atsiprašau“ ryžtasi stiprūs ir brandūs prekės ženklai. Pavyzdžiui, „Nokia“, kai paaiškėjo, jog reklaminį klipą apie naujas telefono vaizdo kameros galimybes filmavo profesionalia įranga, o ne pačiu telefonu, kaip buvo sukurtas įspūdis reklamoje. Taip pasielgė ir „Apple“ po to, kai išleido iš pagrindų atnaujintą „Maps“ programėlę su itin daug klaidų ir veikusią ne taip, kaip reikėtų“, - rašoma laiške, kurį pasirašo „Labas kontrakto“ komanda.
Į klausimą, ar bus daugiau „Labas kontrakto“ reklamų tokia forma, kuria buvo pateikta skandalą sukėlusi reklama su Ugne, „Bitė Lietuva“ atstovė spaudai Rūta Latinytė atsakė: „Labas kontrakto“ ieškokite eteryje nuo vidurdienio - atsiprašymo žinutė bus ir televizijoje“. Anksčiau šios bendrovės atstovai teigė turį nufilmavę gerokai daugiau pokalbių su buvusiais „Tele2“ klientais, pradėjusiais naudotis „Labas kontrakto“ paslauga.
Painiava dėl reklamų prasidėjo vasario pradžioje - tuomet „Labas kontrakto“ TV reklamose nusifilmavusi Ugnė tikino, kad atsisakius „Tele2“ paslaugų ir perėjus prie „Labas kontrakto“ ji per mėnesį sutaupo net po 50 litų. Tačiau „Tele2“ suskubo aiškintis, ar tai yra tiesa - paaiškėjo, jog buvusi jų klientė „Labas kontrakto“ bazinės paslaugos kainą lygino su „Tele2“ paslaugos, papildomų, atskirai apmokestinamų paslaugų ir mokesčio už įsigytą mobilųjį telefoną rinkiniu.
Dėl šios reklamos neatitikimo palyginamosios reklamos reikalavimams „Tele2“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą.
„Tokį konkurentį žingsnį vertiname teigiamai“, - sakė „Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas, pridūręs, kad klausimas dėl skundo, pateikto Konkurencijos tarybai, atsiėmimo klausimas dar bus svarstomas.