Konkurencijos tarybos ekspertų nuomone, UAB „Eurocom“ iniciatyva interneto svetainėse www.labas.lt, www.youtube.com bei per televizijos kanalus „BTV“, „Info TV“, „LNK“, „NTV Mir“, „RTR Planeta“, „TV1“, „TV3“, „TV6“, „TV8“ skleistos reklamos pažeidė Reklamos įstatymo 6 straipsnio 1 ir 3 punktuose nustatytus lyginamosios reklamos reikalavimus. Minėtose reklamose vartotoja Ugnė teigė „Aš perėjau iš „Tele2“ į „Labas kontraktas“. Per 3 mėnesius sutaupiau apie 70 litų, kadangi dabar mano abonentinis mokestis yra mažesnis nei turėjau prieš tai“, o vartotojai Martynas ir Monika teigė „Anksčiau operatorius buvo mūsų „Tele2“ ir mokėdavom apie 80 litų už abu sunkiai, o čia už abudu 30-31 litus. Tai 50 litų ant sauskelnių jau yra“.
Konkurencijos taryba primena, kad lyginamoji reklama yra leidžiama tik išpildžius visas Reklamos įstatyme nustatytas sąlygas.
Tiesa, tai – tik preliminarios konkurencijos tarybos išvados, o ne galutinis sprendimas, todėl tai nereiškia, jog pažeidimas yra nustatytas. Ginčo dalyviai turi teisę susipažinti su tyrimo medžiaga bei raštu pateikti savo paaiškinimus, o priimant galutinį sprendimą Konkurencijos tarnyba į šiuos paaiškinimus atsižvelgs.
Reklamos įstatymo 6 straipsnis nustato reikalavimus lyginamajai reklamai:
1) reklama nėra klaidinanti pagal šio įstatymo 2 straipsnio 4 dalį ir 5 straipsnį;
2) reklamoje yra lyginamos prekės ar paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius ar skirtos tiems patiems tikslams;
3) reklamoje yra objektyviai lyginamos viena ar daugiau šių prekių ir paslaugų reikšmingų, svarbių, galimų patikrinti ir būdingų savybių, taip pat gali būti lyginama ir kaina;
4) reklama nesukelia painiavos rinkoje nustatant reklamos davėją ir konkurentą arba reklamos davėjo ir konkurento prekių ar paslaugų ženklus, firmų vardus, kitus skiriamuosius žymenis, prekes ar paslaugas;
5) reklama nediskredituoja ir nemenkina konkurento prekių ar paslaugų ženklų, firmos vardo, kitų skiriamųjų žymenų, jo prekių, paslaugų, veiklos, finansinės ar kitokios padėties;
6) prekės, turinčios kilmės nuorodą, lyginamos su prekėmis, ant kurių yra tokia pat kilmės nuoroda;
7) nesąžiningai nesinaudojama konkurento prekių ženklo, firmos vardo ar kitų skiriamųjų žymenų reputacija arba konkuruojančios prekės nuoroda į kilmę;
8) reklamoje prekės ar paslaugos nepateikiamos kaip prekių ar paslaugų, pažymėtų turinčiu apsaugą prekių ženklu ar firmos vardu, imitacijos ar kopijos.