Ketvirtoji žaidimo dalis jau dabar tituluojama metų startu ir žaidėjų namus pasieks lapkričio 10 dieną, tačiau patys aistringiausi gerbėjai savo žaidimo kopiją gali įsigyti šiek tiek anksčiau.
Vienintelis, išankstinio starto renginys organizuojamas jau lapkričio 9 dieną, 22:00 valandą, Vilniaus Akropolyje esančioje „Baituko“ parduotuvėje. Į naktinį žaidimo startą atvykę žaidimo gerbėjai turės galimybę ne tik įsigyti norimą žaidimą, bet ir gauti kažką atminimui— oficialų „Fallout 4“ plakatą, ar kitą smulkią dovanėlę.
„Nakties startai mums nėra naujiena. Paprastai stengiamės pagerbti pačias aistringiausias žaidėjų bendruomenes tokiais renginiais, ypač kai išleidžiamas taip ilgai lauktas žaidimas. Žinia, pirmasis serijos žaidimas pasirodė dar 1997–aisiais, o dauguma anuomet žaidimą bandžiusių žaidėjų tapo ir tebėra serijos fanai iki šių dienų. Buvo išleistos dvi klasikinės žaidimo dalys, o vėliau sekė veik dešimtmečio pertrauka iki pat 2008-ųjų kai pagaliau sulaukėme „Fallout 3“. Serija atgimė 2008–aisiais, tad tai yra vienas tų retų žaidimų kuris vienija net kelias žaidėjų kartas. Šiuo atžvilgiu „Fallout“ serija yra unikali, todėl mes nekantraujame sutikti šio žaidimo gerbėjus, pabendrauti ir palyginti dviejų žaidėjų kartų lūkesčius“ — sprendimą organizuoti išankstinį žaidimo startą komentuoja „Baituko“ vadovas Audrius Miškinis.
„Fallout 4“ iš tiesų yra penktasis serijos žaidimas, nes tarp jo ir trečiosios dalies buvo išleistas „Fallout: New Vegas“ projektas. Tačiau be penkių pagrindinių žaidimų žaidėjams buvo siūlomi ir šalutiniai, toje pat visatoje vystomi nuotykiai, tokie kaip 2001-ais pasirodęs „Fallout Tactics: Brotherhood of Steel“ arba visai nesenai išmaniems įrenginiams išleista programėlė „Fallout Shelter“.
Pati žaidimo atmosfera sukurta remiantis 1950-ųjų laikotarpiu išpopuliarėjusiomis futurizmo idėjomis. Žaidimo scenaristai ir dailininkai „Fallout“ pasaulį perteikia taip, it žaidimas būtų kurtas prieš pusę amžiaus, ir nuskraidina žaidėjus į unikalią retro-futuristinę visatą. Tokiu būdu žaidimo fanai kiekviename žingsnyje susiduria su keistu praeities ir ateities mišiniu. Galingą, branduolinę ginkluotę ar sumanius kovos robotus valdo lempiniai kompiuteriai, o automobiliai atrodo it nužengę iš septintojo dešimtmečio, tik su keistu futurizmo prieskoniu. Analogiški akcentai pastebimi visame kame, pradedant išlikusių pastatų architektūra, baigiant vartotojo sąsaja ar veikėjų kostiumais.