„Parallel Systems“ kuria autonomines geležinkelio platformas, kurios gali gabenti krovinius greičiau, švariau ir saugiau nei bet kokie dabartiniai traukiniai. Dabar konteinerius gabenantį traukinį sudaro kelios dešimtys ar net šimtai platformų. Toks traukinys lėtai juda iš taško A į tašką B. Greitį riboja ir svoris, ir didelis jungčių tarp vagonų skaičius. Jei įmonė laukia tik vieno konteinerio, jį greičiau pervežti sunkvežimiu, bet tai kainuoja žymiai brangiau.
„Parallel Systems“ kuria autonomines elektrines platformas, kurios konteinerius pervežtų atskirai, nors galėtų ir susiburti į konvojų, jei to prireiktų.
Ant dviejų „Parallel Systems“ geležinkelio mašinų galima užkrauti vieną arba du konteinerius (vieną ant kito). Tuomet šios mašinos autonomiškai nuvažiuoja savais keliais, išlaikydamos reikiamą greitį ir stebėdamos geležinkelį, kad ant bėgių nebūtų kliūčių. „Parallel Systems“ planuoja, kad šios platformos tarp įkrovimų galės įveikti 800 km atstumą, o įkrovimas netruks nei valandos.
Bet kuo „Parallel Systems“ technologija geresnė už įprastus traukinius? Ji yra:
greitesnė – vežti vieną-du konteinerius yra lengviau. Nėra jungčių, mažiau vietų, kurias galėtų pažeisti techninės problemos;
ekonomiškesnė – mažiau darbuotojų, mažesnės energijos sąnaudos;
lankstesnė – net ir grupėje važiuojančios platformos nėra mechaniškai sujungiamos, todėl gali atsiskirti, kai to prireikia;
lengvai išplečiama – lokomotyvo pirkimas ir gabenimas yra sudėtingas procesas. „Parallel Systems“ platformų flotilę galima išplėsti labai greitai. Be to, joms nereikia didelių terminalų.
„Parallel Systems“ jau pritraukė beveik 50 milijonų dolerių investicijų. Platformos šiuo metu yra bandomos Kalifornijoje. Tikimasi, kad ateityje „Parallel Systems“ padės ant bėgių perkelti daugiau sunkvežimių krovinių, nes šios elektrinės autonominės platformos siūlys lanksčius, greitus ir efektyvius pervežimus.