Antroje metų pusėje įmonė tikisi parduoti apie 8 mln. naujųjų planšetinių kompiuterių ir taip konkuruoti su „Amazon“ gaminamais „Kindle Fire“ ir „Apple“ parduodamais „iPad mini“, kurie šiuo metu karaliauja rinkoje. Pirmąjį gaminį „Google“ pristatė praėjusių metų birželį.

Įmonė kol kas oficialiai nepaskelbė jokios informacijos apie naujojo produkto pasirodymo rinkoje terminus. Šiais metais naują gaminį pristatys ir „Apple“.

Gali būti, kad „Google“ stipriai nuleis tiek naujojo, tiek ir senojo gaminio kainas, pavyzdžiui, po 199 ar net 149 JAV dolerius, kai tuo tarpu pigiausias „iPad mini“ kainuoja daugiau nei 300 JAV dolerių. Taip „Google“ gali garantuoti, kad daugiau vartotojų rinksis jos produkciją, o to įmonė ir siekia, nes taip padidėtų jos tiekiamos reklamos apimtys. Skelbimai ir reklama vartotojams sudaro apie 97 proc. įmonės pelno.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)