Kitaip nei „Twitter” ar „Facebook”, „Yubo” nesuteikia galimybės vartotojams spausti „Patinka” mygtuko po įrašais ir taip siekia sulaužyti stereotipą, kad socialinių tinklų scena skirta tik nuomonės formuotojams ar garsenybėms. „Yubo” tikslas – padėti jums susirasti naujų draugų ar bendrauti su kitais žmonėmis įvairiomis temomis ir įdomiu būdu.

„Yubo”

Vos atsisiuntus ir atvėrus „Yubo” programėlę, vartotojui pasiūloma prisijungti prie įvairių „kambarių”, kurie geriausiai atitinka jo interesus. Šiose erdvėse žmonėms leidžiama būti tik pasyviems stebėtojams arba transliuoti vaizdo įrašą realiu laiku ir susirašinėti su kitais kambariokais. Taip pat šiuose kambariuose siūloma įvairių pramogų, žaidimų ir veiklų, kurie užtikrina, jog šiame socialiniame tinkle tikrai nereikės nuobodžiauti. Vartotojams suteikiama teisė prisijungti prie bet kokio kambario bei į jį pridėti įvairių naujų narių. Iš esmės, „Yubo” veikimo principas primena internetinį forumą su galimybe bendrauti realiu laiku.

Vis dėlto, kad ir kaip ši strategija skambėtų moderniai ir neįprastai, ji nėra visiškai nauja - panašiu principu praėjusiame amžiuje veikė „Yahoo” susirašinėjimo kambariai, todėl „Yubo” labiau atrodo kaip šiems laikams pritaikyta minėtojo socialinių tinklų pionieriaus versija.

Kol kas sunku pasakyti, ar „Yubo” idėja pasiteisins ir pavyks dar labiau iš sosto išversti ten užsibuvusius lyderius, bet pirmieji platformos rezultatai yra labai daug žadantys. COVID-19 pandemijos metu socialinio tinklo vartotojų skaičius augo 350% ir pasiekė 40 milijonų, kurių daugumą sudaro amerikiečiai ir kanadiečiai. Jei norite „Yubo” išbandyti ir jūs, kviečiame spausti šią nuorodą ir atsiųsti savo telefonui tinkamą jo programėlę