Štai ji:
„Kartais ateina tai, kas pakeičia mūsų gyvenimo būdą, prietaisas, kuris yra toks paprastas ir intuityvus, kad naudojimasis juo atrodo beveik pažįstamas, - reklamoje sako „vyriausiasis dizaino guru“ Jorgenas Eghammeris. – Pristatome „Ikea“ 2015 metų katalogą. Tai ne skaitmeninė knyga ar elektroninė knyga. Tai knyga knyga“.
Reklama yra nufilmuota baltame fone, veikiausiai tam, kad primintų „Apple“ produktų pristatymus. Pats J. Eghammeris apie magišką „knygą knygą“ kalba su perdėtu entuziazmu, meiliai dėstydamas jos savybes, tarp kurių yra lengvas norimo puslapio žymėjimas (užlenkiant lapo kamputį), „amžina“ baterija ir „jokio vėlavimo“ verčiant bet kurį puslapį.
Tai puiki nedidelė susižavėjimo technologijomis satyra. Ir nors tai yra katalogo reklama, ją galima laikyti pagarbos duokle visoms knygoms apskritai.
Tai šiek tiek primena norvegų etiudą „Introducing the Book“, sukurtą prieš septynerius metus, kai dar nebuvo iškilę „iPad“.
Ši „Ikea“ reklama, paskelbta trečiadienį, rugsėjo 3 dieną, ir skirta „Ikea Singapore“, jau buvo peržiūrėta daugiau kaip 3 mln. kartų.
Ši reklama turi visas galimybes tapti interneto hitu. Tai pasiekti jai būtų kur kas lengviau, jeigu ji būtų įkelta į pagrindinį „Ikea“ kanalą svetainėje „YouTube“ ir pradėtų plisti Vakaruose.