Prieš mėnesį „Bitė“ Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojams pristatė neribotų pokalbių ir SMS planą „Laisvė“. Jį pasirinkę bendrovės klientai už 22 litus per mėnesį gali skambinti ir siųsti SMS nevaržomai į visus tinklus, o už 3 Lt/mėn. įsigyti 1,5 Gb mobiliojo interneto.
„Vartotojai pastebėjo, kad „Bitė“ keičia rinką ir pristato naujoves. Mums pristačius planą „Laisvė“, konkurentai jį nukopijavo panašiomis kainomis. Kai kainos skirtumų praktiškai nebeliko, žmonės renkasi tą operatorių, kuris jais rūpinasi labiau, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, iš „Omnitel“ atkeliavo 4742 klientai, iš „Tele2“ - 4325 klientai. Dar 1069 klientai į „Bitės“ klientų duomenų bazę perkelti iš „Eurocom“ bendrovės, kuri priklauso tai pačiai „Bitei“. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 4264 „Bitės“ klientai ir 3671 „Omnitel“ klientas, o „Omnitel“ suviliojo 1201 „Bitės“ klientą ir 1393 „Tele2“ klientus.
Taip pat sparčiai populiarėjo prieš keletą mėnesių pristatyta mažai vartojantiems klientams skirta abonentinė paslauga „Labas kontraktas“, priklausanti „Bitės grupės“ įmonei UAB „Eurocom“. Ją jau pasirinko daugiau nei 20 tūkst. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų, rašoma pranešime spaudai.
„Labas kontraktas“ mažai vartojantiems klientams pasiūlė tikrai žemas kainas, ir tai lėmė esminį pokytį šiame rinkos segmente. Daugiau klientų rinkosi „Bitės“ tinkle veikiančias paslaugas negu „Tele2”, - teigia F. Hrenchukas.
Kaip sakė „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė, „Labas kontrakto“ naujų klientų kiekis nebūtinai turi būti matomas „Mano numerio“ duomenų bazėje: „Daugiau nei 50 proc. visos rinkos pardavimų vyksta ne per numerio perkėlimą, o išmetant senąją kortelę ir imant naują numerį. Išankstinio apmokėjimo paslaugų segmente taip operatorius keičia 90 proc. klientų“.