Šią savaitę telekomunikacijų bendrovę "Bitė Lietuva" negeru žodžiu minėjo ne viena žinoma šalies įmonė, savo darbe naudojanti jos teikiamą interneto ryšį. Pasak Juozo Juozapavičiaus, "Medicinos banko" (MB) Klientų aptarnavimo centro direktoriaus pavaduotojo, buvo neįmanoma aptarnauti vairuotojų ir pasienyje su latviais antradienį susidarė milžiniška sunkiojo transporto eilė.

Mat MB yra laimėjusi konkursą ir visame pasienyje renka kelių naudotojo mokestį iš vežėjų, o neveikiant internetui MB negalėjo vairuotojams parduoti kelių mokesčio vinječių. Saločių punktą per dieną nuo 9 iki 19 val. kerta apie 500 vilkikų.

Pasak Linos Rimkutės, "Bitės" grupės atstovės spaudai, bendrovės fiksuotasis internetas neveikė antradienį 11.30-16.30 val. ir trečiadienį apie pusvalandį popiet. "Bitė" dėl sutrikusio interneto skelbiasi gavusi 10 įmonių skundus, su gamintojais aiškinamasi, kodėl taip atsitiko, atliekamas tyrimas. L. Rimkutės teigimu, įmonėms, patyrusioms nuostolius, jie bus kompensuoti.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją