„Nintendo“ tuo pačiu teigia, jog didžiausiam jos konkurentui - „Sony“ – nepavyks pasiekti analogiškos sėkmės. Pasak „Nintendo“ prezidento Satoru Iwata, „Sony“ strategija paremta tik technologijų modernizavimu, tuo tarpu „Nintendo DS“ pavyko sudominti žaidimais merginas bei iki šiol virtualiomis pramogomis nesidomėjusių vaikinų dalį.
„Sony“ savo naująją nešiojamąją žaidimų konsolę „Playstation Portable“ ketina sekmadienį pradėti pardavinėti Japonijoje, o Amerikoje ir Europoje – kitąmet.
Vienas įdomesnių „Nintendo“ žaidimų – virtualus šunelis, kurį galima pakasyti braukant pirštu per lietimui jautrų ekraną. Šuniukas tokiu atveju pradeda vartytis iš malonumo.
„Nintendo“ tikisi nuo 2005 balandžio gaminto po 1,5 mln. šių nešiojamųjų konsolių per mėnesį, o prieš Kalėdas jų gamyba padidinti iki 2 mln. vienetų per mėnesį.