Naujoji kultinio serialo dalis vadinsis DOOM – be jokių papildomų priedėlių ir skaičių, rodančių serijos dalies numerį. Turėsime reikalų su visaverčiu projektu, ir tai bus jokiu būdu ne „Doom 4“, o jame rasime viską, kas buvo geriausia ankstesnėje trilogijoje, teigė „Bethesda“ ir „id Software“ atstovai.

Žaidėjai ir toliau kovos Marse, tačiau jau už mokslinių tyrimų bazės UAC ribų. Žaidimo prodiuseris Marty Strattonas teigė, kad naujasis „Doom“ „bus nuostabus, o kovos su labai protingais priešais stebins savo realistiškumu“. Kaip ir ankstesnėse dalyse, rasime ne tik benzininį pjūklą, bet ir dvivamzdį, taip pat plazminių ginklų.

Uždaroje žaidimo prezentacijoje kūrėjai žurnalistams parodė ypač dinamišką sceną su labai įdomiais siužetiniais momentais, kurių nebuvo ankstesnėse serijos dalyse.

Paaiškėjo, kad pagrindinis herojus galės nurauti priešų rankas, kad jų pirštų atspaudai būtų panaudoti skenerius turinčiuose praleidimo punktuose, kartu peršokti per kliūtis, atlikti dvigubus šuolius ore. Tačiau labiausiai žiūrovus sužavėjo efektingas priešo pribaigimas herojaus batu.

Kūrėjai pristatymo metu pabrėžė, kad naujasis „Doom“ – tai klasikinė pirmojo asmens šaudyklė su viena siužetine linija. Viskas laikantis senų gerų tradicijų.

Priminsime, kad apie naujojo „Doom“ kūrimą buvo paskelbta dar 2008 m. Vėliau, jau 2011 m., leidėjas „Bethesda“ nusprendė visus darbus pradėti iš naujo, visiškai peržiūrėta žaidimo koncepcija.

Apie būsimo „Doom“ pasirodymo datą nieko nepranešta, tačiau žinoma, kad žaidimas bus skirtas PC, „Xbox One“ ir „Playstation 4“ platformoms. Konsolių atveju galima tikėtis „Full HD“ (1080p/60 fps) raiškos palaikymo. Bus naudojamas grafinis varikliukas „id Tech 6“, kurį „Bethesda“ atstovai juokais vadina „id Tech 666“.

Deja, paprastiems vartotojams nelemta pamatyti „Doom“ žaidybinių kadrų iki pat 2015 m., rašo „PCGamer“. Tokį sprendimą priėmė kūrėjai tam, kad būtų galima patobulinti galutinę žaidimo kokybę, nenuviliant šios serijos gerbėjų.

Žaidimų serijos „Doom“ prodiuseris Pete'as Hinesas paaiškino, jog uždaras projekto pristatymas buvo suorganizuotas tam, kad būtų galima sulaukti didesnio visuomenės dėmesio.

Kūrėjai puikiai supranta, jog tarp „Doom“ gerbėjų vyravo labai prastos nuotaikos – mažai kas tikėjo, kad greitai pasirodys nauja dalis. „QuakeCon“ metu vykusi demonstracija turėjo išsklaidyti pačius blogiausius gandus apie legendinės šaudyklės likimą. Ir panašu, kad jiems tai pavyko.

P. Hinesas taip pat pabrėžė, jog leidėjas „Bethesda Softworks“ labai brangina naujojo „Doom“ reputaciją, todėl išklauso kiekvieną kūrėjų iš „id Software“ rekomendaciją. Būtent todėl, jo teigimu, įvyko uždaras pristatymas. Tai yra leidėjo duoklė tiems laikams, kai tokio formato anonsai buvo laikomi normaliu dalyku.

Susidomėjimą naujuoju „Doom“ turėtų padidinti ir tai, jog prie projekto pradeda dirbti „Crytek“ vyriausiasis grafikos programuotojas „Tiago Sousa“. Per vienuolika metų, praleistų „Crytek“, jis dirbo prie visų „Crysis“ dalių, prisidėjo prie visų „CryEngine“ grafikos varikliukų kūrimo ir tobulinimo. Be to, jis dalyvavo pirmojo „Far Cry“ kūrime, taip pat „Ryse: Son of Rome“, todėl iš naujojo „Doom“ galima tikėtis tikrai aukšto lygio grafikos.