Nuo kitų metų pradžios „Omnitel“ klientų aptarnavimo, pardavimų, kokybės ir rinkodaros funkcijos bus sutelktos trijuose padaliniuose, kurie atitinkamai dirbs su verslo, privačiais ir išankstinio mokėjimo klientais. Šie padaliniai bus atsakingi už visą darbą su klientais – tiek už klientų patirtį, tiek už produktų kūrimą.

„Tai vienas iš pagrindinių žingsnių mums įgyvendinant didelius pokyčius ir vėl tampant mobiliojo ryšio lyderiais Lietuvoje“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.

Naujoji „Omnitel“ organizacinė struktūra įsigalios nuo 2014 metų sausio 1 dienos.

Bendrovės atstovė spaudai Daiva Selickaitė DELFI sakė: „Jokių atleidimų, susijusių su reorganizacija, neplanuojame“.

Rekvizitai.lt, remiantis „SoDra“ duomenimis, skelbia, kad „Omnitel“ darbuotojų skaičius nuo šių metų pradžios sumažėjo nuo 620 iki 568.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)