Tiesa, šis „prieaugis“ nekompensavo net rugsėjo praradimų, kuomet „Omnitel“ klientų kiekis dėl migracijos traukėsi 686 vienetais. O ir rugpjūtį, ir liepą klientai šimtais vienetų skaitlingesnėmis miniomis traukdavo laimės ieškoti pas konkurentus, nei kad pasibelsdavo į „Omnitel“ salonų duris - anais mėnesiais bendras šio operatoriaus klientų kiekis dėl migracijos mažėjo 225 (rugpjūtį) ir 528 (liepą). Tik birželį reikalai buvo geresni – 304 klientai „į pliusą“. Beje, birželis buvo pirmasis mėnuo, kai visi operatoriai sutarė nebesinaudoti su įstatymais besikertančiomis telerinkodaros paslaugomis – jau beveik pusę metų nė vienas iš mūsų neturėtų būti sulaukęs nė vieno konkuruojančio ryšio operatoriaus skambučio su pasiūlymu pirkti paslaugas.

Bet kai bendra statistika nedžiugina, neretai ir joje galima rasti šviesos spinduliuką. Šiuo atveju tai buvo privačių klientų išskyrimas iš bendro migruojančiųjų srauto ir išankstinio apmokėjimo paslaugų naudotojų bei verslo klientų atmetimas.

O vertinant tik privačius klientus, „Omnitel“ statistika iš tiesų įspūdinga (ypač įvertinus, kad nėra tos pačios telerinkodaros, kuri labai aktyviai skatindavo migruoti): nuo pat kovo „Omnitel“ labai veržliai, šimtais ir net tūkstančiais augina privačių klientų kiekį. Tik gegužė buvo liūdnesnė – migracijos balanse matomas skaičius -1. Iš viso nuo kovo šis operatorius persiviliojo 4411 privačiais klientais daugiau nei prarado. O nuo birželio šis skirtumas buvo 2668.

„Galime tvirtai sakyti, kad tarp privačių klientų numerio perkėlimo tendencijos yra pasikeitusios jau pusę metų“, - tikina „Omnitel“ atstovė spaudai Daiva Selickaitė.

Pasak jos, telerinkodaros paslaugų atsisakymas smarkiai sumažino tarp operatorių migruojančių klientų srautus: „Numerių migracija Lietuvoje yra sumažėjusi keletą kartų. Dabar ji yra tokia, kokia būdinga persotintai rinkai. Reguliaraus mokėjimo klientams Lietuvoje vis mažiau būdingas akcijų stebėjimas, o sprendimai yra priimami atsižvelgiant į kokybę ir gaunamą vertę naudojantis mobiliuoju ryšiu.“

Tiesa, tokiam teiginiui paprieštaravo konkuruojančio operatoriaus „Tele2“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas: jo skaičiavimais pagrįstu teigimu, mėnesius lyginant pamečiui, migracijos mažėjimas yra tarp 25 ir 45 procentų.

Kas tikrai sumažėjo kelis kartus – tai „emigrantų“ ir „imigrantų“ balansą kiekvienam atskiram operatoriui rodantys skaičiai: jeigu pernai buvo įprasta, kad klientų kiekis per mėnesį keičiasi maždaug dviem tūkstančiais į vieną ar kitą pusę, tai šiemet tais pačiais mėnesiais bet kurio vieno operatoriaus klientų kiekio pasikeitimas retai kada perkopia 500. Ir netgi suminiai migracijos balansai per pastaruosius penkis mėnesius sukiojasi tarp 200 ir 600 į teigiamą ar neigiamą pusę.

O tai iš esmės reiškia, kad visi trys didieji ryšio operatoriai konkurencinėje kovoje dėl klientų yra lygūs – bent jau įvertinus tuos didžiulius ankstesnių metų skirtumus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (110)