Praėjo keletas savaičių nuo planų įsigaliojimo pradžios, o į DELFI kreipėsi nepatenkintas klientas, tvirtinantis, kad trumpoji SMS žinutė jam kainavo 2,59 euro.

Papiktino taisyklės

DELFI skaitytojas rašė: „Nemaloniai nustebino mobilaus telefono operatorius. Po išvykimo į užsienį gavau didesnę sąskaitą“, – rašė jis ir tvirtino, kad prieš keliaudamas jis nesidomėjo apie mobiliųjų planų pasikeitimus „Bitės“ tinkle.

„Prašau perspėti apie šiuos pasikeitimus kitus išvykstančius į užsienį žmones“, - sakė DELFI skaitytojas.

Kaip yra pristatę „Bitė“ atstovai, nauji planai sudaryti atsižvelgiant į klientų įpročius kalbėti, susirašinėti ir naršyti Lietuvoje. Bendrovės „Bitė“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė rašė, kad „Bitė“ yra viešai pristačiusi naujus paslaugų paketus keliaujantiems ES/EEE šalyse.

„Planai „Europa 1“, „Europa 7“ ir „Europa 30“, kurie mūsų klientams keliaujant užsienyje (ES/EEE) leidžia bendrauti iki 6 kartų pigiau“, – tvirtino Ž. Jakevičienė.

Ji rašė, kad „konkrečiai šiuo atveju klientui bus perskaičiuota sąskaita ir apmokestinta tik už vieną SMS ankstesniu tarifu, tad lauksime šio kliento skambučio numeriu 1501. Labai gaila, kad klientas visų pirma nesikreipė į „Bitės“ klientų aptarnavimo centrą nemokamu telefonu – į visus klausimus klientams atsakome asmeniškai ir bet kuriuos neaiškumus išsprendžiame labai operatyviai“.

Sakė, kad klientai informuoti

„Kaip ir privalome elgtis pagal įstatymus, apie pasikeitusius paslaugų paketus keliaujantiems klientus informuojame prieš 30 dienų, kad klientai spėtų susipažinti su informacija ir priimti tinkamą sprendimą“, – teigė Ž. Jakevičienė ir pridūrė, kad išsami informacija apie naujus planus klientus turėjo pasiekti su sausio mėnesio sąskaitomis.

Ž. Jakevičienė teigė, kad kartu su patarimais, kaip pasirinkti tinkamiausią paslaugų paketą, klientai informuoti, kad kad jei jie nuspręs vis tik mokėti senaisiais (keletą kartų brangesniais) tarifais už kiekvieną minutę, SMS ar megabaitą, atsisakyti naujai pasiūlytų paslaugų paketų užsienyje jie gali paskambinę į klientų aptarnavimo centrą nemokamu telefonu 1501 arba paskambinti iš užsienio nemokamu numeriu +37065600568, kurį klientai gauna pirmojoje SMS žinutėje užsienyje.

Atsisakius automatiškai įsigaliojančių planų, vienetinė kainodara klientui neturėtų būti taikoma ir ateityje. Jei klientas vėl norėtų pradėti naudotis naujaisiais paslaugų paketais , jis tai galėtų padaryti vėl paskambinęs į „Bitės“ klientų aptarnavimo centrą nemokamais telefonais ar taip pat nusiuntęs SMS su pasirinkto paslaugų paketo pavadinimu (Europa 1, Europa 7, Europa 30) numeriu 1549.

Ž. Jakevičienė pabrėžė, kad „nauji paslaugų paketai sukurti atsižvelgiant į klientų poreikius įprastai bendrauti ir naršyti būnant Lietuvoje. Siekdami sukurti galimybę klientams taip pat laisvai kalbėtis, susirašinėti ar naršyti mobiliajame internete, pristatėme naujus paslaugų keliaujantiems paketus, kurie leidžia naudotis mobiliuoju ryšiu daugiau, o mokėti iki 6 kartų pigiau.“

Paklausta, ar bendrovė nesulaukė klientų skundų, „Bitės“ atstovė sakė, kad „kaip ir kiekvienos naujovės pristatymo atveju kiekvieno mėnesio pradžioje susilaukiame kiek daugiau klientų skambučių ir atsakome į klausimus apie papildomą informaciją, gautą kartu su sąskaita.“

Ji tvirtino, kad dauguma klientų, kurie perskaitė informaciją apie naujus paslaugų paketus keliaujantiems, labiausiai domisi, kaip pasirinkti tinkamiausią planą. Klientų, kurie pageidavo grįžti prie vienetinės kainodaros, daug nebuvo.

Tikina, kad į klientų nuomones atsižvelgs

Kaip tvirtino „Bitės“ atstovė, nauji planai sukurti atsižvelgiant į įprastus klientų poreikius, naudojantis mobiliuoju ryšiu Lietuvoje, ir numato keletą pasirinkimo variantų.

„Europa 1“ – planas vienai parai (apima 20 min. pokalbių, 20 SMS/MMS ir 40 MB), kainuojantis 2,59 Eur.

„Europa 7“ – planas savaitei (50 min., 50 SMS/MMS, 90 MB) už 5,99 Eur.

Planas „Europa 30“ – planas mėnesiui (100 min., 100 SMS/MMS, 150 MB) už 9,99 Eur.

„Pirmiausia, reikėtų patikslinti, kad klientus raginame rinktis, todėl ragintume juos šia galimybe pasinaudoti. Naujoves pristatome nuolat ir visais atvejais pagal įstatymus informuojame klientus iš anksto, kad pakaktų laiko susipažinti su informacija ir pasirinkti, kas tinka labiausiai. Į kiekvieno kliento nuomones ir klausimus atsižvelgiame, ir atitinkamai koreguojame tiek paslaugas, tiek kainodarą, tiek klientų informavimo būdus“, – tvirtino Ž. Jakevičienė, tačiau apie konkretų planą keisti planų kainodarą ir įgyvendinimo taisykles ji neminėjo.

Ji pridūrė, kad pirmaisiais 3 mėnesiais po naujųjų paslaugų paketų keliaujantiems pristatymo „Bitė“ pro-aktyviai susisiekia su klientais, kuriems naujieji planai gali būti nepalankūs, ir pasitikslina, pagal kokius tarifus klientas norėtų mokėti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (210)