Prieš devintą valandą vakaro DELFI pavyko prisiskambinti „Bitės“
informaciniu numeriu. Ten buvo paaiškinta, kad ryšys sutrikęs visoje
Lietuvoje „Bitės“ abonentams ir išankstinio mokėjimo paslaugų
vartotojams.
Apie problemas vartotojai praneša iš įvairių miestų. Ryšio nesklandumus esą lėmė techniniai sutrikimai.
Kada ryšys bus atkurtas pilnai, „Bitės“ informacijos centro darbuotojai teigė nežiną, tikėjosi, kad apie dešimtą vakaro.
Jie patarė skambinant šiame tinkle numerį pradėti rinkti „8-6“, o ne „+370“.
Pasak darbuotojų, jeigu „Bitės“ klientai dėl ryšio sutrikimo patyrė finansinių nuostolių, jie turėtų kreiptis į ryšio tiekėją raštu ir nuostoliai būsią atlyginti.
Danijos telekomunikacijų bendrovės TDC valdoma Lietuvos mobiliojo ryšio įmonė "Bitė Lietuva" skelbiasi šių metų pirmojo pusmečio pabaigoje turėjusi 1,14 mln. klientų, gavusi 226,9 mln. litų pajamų.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją