„Iškėlėme naują įrenginių taisymo paslaugų kokybės bei greičio kartelės lygį ir savo pažadą vykdome. Prieš mums pristatant paslaugą „Telefono garantinis be rūpesčių“, vidutinis telefono taisymo terminas rinkoje buvo apie 10 dienų. Pirmojo mėnesio rezultatai parodė, kad mums pavyko užtikrinti greitą telefonų sutaisymą ir pasirūpinti klientų duomenimis“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
Tiesa, kai kurių gedimų per tris darbo dienas sutaisyti neįmanoma – dėl sudėtingų gedimų ar išskirtinės detalės užsakymo taisymas užtrunka ilgiau nei planuota. „Tačiau tai trunka vos viena ar dviem dienom ilgiau nei trys darbo dienos“, – tvirtina F. Hrenchukas.
„Bitę“ nustebino netikėtai išaugęs norinčių taisyti mobiliuosius telefonus vartotojų skaičius – per dvi savaites į bendrovę kreipėsi 42 proc. daugiau tokių klientų. Nuo tada, kai buvo pristatyta paslauga klientai bendrovei patiki sutaisyti vidutiniškai 410 mobiliųjų telefonų per savaitę, rašoma pranešime spaudai.
„Kai telefonas sutaisomas per tris dienas, manome, kad žmonės nusprendžia nebelaukti ir atneša savo telefonus. Anksčiau jie tikriausiai taikstydavosi su nedideliais gedimais ir nekreipdavo dėmesio į, pavyzdžiui, ekrano įskilimą“, – pasakoja „Bitės“ vadovas.
Jo teigimu, dalį vartotojų taisyti telefonus paskatino suteikiamas pagal kainą ir modelį panašus pakaitinis telefonas. „Anksčiau pakaitiniai telefonai turėjo neigiamą reputaciją. Įvairios smulkios taisyklos siūlydavo dažniausiai senus ir nutrintus telefonus. Dabar mūsų klientams nereikia jaudintis – kol telefonas taisomas, jie naudojasi gerais įrenginiais“, – sako „Bitė Lietuva“ vadovas.
Jei įrenginio modelis turi technines galimybes ar nėra nepataisomai pažeistas, „Bitė“ taip pat išsaugo telefono duomenis. Paslauga „Telefonų garantinis be rūpesčių“ papildomai nekainuoja ir galioja bendrovės privatiems ir verslo klientams, kurie savo telefonus įsigijo „Bitėje“. Šia paslauga naudotis gali ir vartotojai „Bitėje“ įsigiję planšetinius kompiuterius, interneto modemus.