„Vartotojui nebereikės ieškoti, kur įsigyti sąskaitos papildymą – tai ypač aktualu vakarais ir savaitgaliais, kai daugelis prekybos vietų nebedirba, arba užmiestyje, kur jų tinklas gerokai retesnis. Dėl besibaigiančios sąskaitos nebereikės jaudintis ir į užsienį išvykusiems klientams: pakaks susitarti su tėvais, draugais ar artimaisiais, sudariusiais sutartį su „Tele2“, ir paprašyti papildyti sąskaitą telefonu“, – teigė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų vadovas.

Papildžius sąskaitą automatiškai pratęsiamas jos ir numerio galiojimo laikas, aktyvuojama premija už skambučius iš kitų tinklų.

Rudenį naująją paslaugą planuojama dar labiau išplėsti – jos privalumais galės naudotis verslo klientai ir „Tele2“ savitarnos svetainės „Mano Tele2“ vartotojai.

Kaip naudotis paslauga

Pasinaudoti paslauga itin paprasta. Pirmiausia reikia įtraukti pildyk vartotojo sąskaitą į pildomų numerių sąrašą siunčiant trumpąją SMS žinutę numeriu 1559. Žinutėje pakanka įrašyti raidę P ir paskutinius aštuonis „Pildyk” vartotojo telefono numerio skaičius.

Vėliau, norint papildyti „Pildyk” vartotojo sąskaitą, tereikia tuo pačiu trumpuoju numeriu išsiųsti trumpąją SMS žinutę su įrašyta papildymo suma litais (pvz., 5 arba 10) ir vartotojo numeriu. Vartotojo sąskaita per per keletą minučių bus papildyta nurodyta suma.

Pinigus į „Pildyk” sąskaitą galima pervesti tik kartą per dieną, maksimali papildymo suma per dieną yra 10, o per mėnesį – 40 litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)