„Sukurta speciali svetainė krepšinio sirgaliams, kurioje galima sekti varžybų transliacijas, prenumeruoti naujienas ir rezultatus. Kita naujiena – „Super klubo“ paslauga. Ją užsiprenumeravus nemokamai galima atsisiųsti įvairias melodijas, paveikslėlius ir kitą informaciją. Per artimiausius kelis mėnesius planuojama įdiegti dar daugiau paslaugų,“ - sakė „Tele2“ marketingo direktorius Mindaugas Savickas.
„Tele2“ laikosi mažų kaštų verslo modelio ir į naujas technologijas investuoja tik tada, kai susiformuoja pakankama paklausa ir išauga vartotojų skaičius, kurie ta paslauga gali pasinaudoti.
„GPRS paslaugą išankstinio apmokėjimo paslaugų vartotojams mes pradedame teikti dabar ir tai darome neatsitiktinai. Šiuo metu technologijos yra ne tik atpigusios keletą kartų, bet ir patobulėjusios, o „Pildyk“ vartotojų skaičius stipriai išaugęs. Tad vartotojams galime pasiūlyti patrauklias kainas, o investicijos į naują paslaugą turėtų greitai atsipirkti“, - sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.