Las Vegase (JAV) „Consumer Electronics Show“ (CES) parodoje „3dRudder“ pavadintas įrenginys pelnė metų inovacijos apdovanojimą. Nors prekyboje jis pasirodys už kelių mėnesių, tačiau jo maža kaina ir efektyvumas gali iš esmės padėti išspręsti judėjimo virtualioje realybėje klausimą.

Pirmieji VR žaidimai, kuriuose žaidėjui reikėjo judėti, sukeldavo problemų: vienintelis būdas tai daryti buvo fiziškai judėti kambaryje, todėl patogiam naudojimui reikėjo didelės laisvos erdvės, be po kojomis nesimaišančių daiktų. Bet net ir turint tokią patalpą, po kojomis nuolat maišėsi ilgas VR akinių laidas, sprendimai jį pritaisyti prie lubų buvo nevisiems prieinami, nepatogūs, reikalaujantys per daug iš eilinio vartotojo. Vėliau pasirodę įvairūs judėjimo skirti įrenginiai taip pat buvo griozdiški ir gana brangūs.

DELFI išbandė demonstracinę „3dRudder“ versiją CES parodoje ir įspūdis teigiamas, bet ne puikus. Naudojantis juo, judėti žaidime gana lengva, nors reikia šiek tiek laiko priprasti. Sėdint ant paprastos kėdės nebuvo labai patogu, nes blauzdos turėjo būti nuolat įtemptos, nors patogioje žaidimams skirtoje kėdėje ar krėsle šios problemos galbūt ir nebūtų. Be to, parodomasis žaidimas neturėjo bėgimo funkcijos, todėl judėjimas buvo lėtas, nors gamintojai teigia, kad tai padaryta tyčia, kad būtų galima visiškai pajusti įrenginio jautrumą bei kad būtų lengviau mokytis.

VR žaidimų šiaip jau nėra itin daug, tad ar bus turinio šiam įrenginiui? Kūrėjai sako, kad kai balandžio mėnesį pradės prekiauti savo įrenginiu, „Playstation 4“ konsole bus galima žaisti per 30 žaidimų (šiuo metu pritaikyta 20). Žaidimų sąrašą galima patikrinti ČIA, jis nuolat pildomas.

„3dRudder“ platforma bus gaminama 2 tipų: skirta „Playstation 4“ konsolei ir asmeniniam kompiuteriui naudojant kartu su „Oculus Rift“, „HTC Vive“ ar kita sistema, gamintojai taip žada, kad juos įmanoma žaisti ir paprastus PC žaidimus, be VR įrangos.

Kaina: 119 eurų skirtas „Playstation“ ir 99 eurai skirtas PC žaidimams.

Privalumai: mažas, palyginus su kitais sprendimais – pigus įrenginys, nemažas žaidimų pasirinkimas.

Trūkumai: testuojant blauzdos jautėsi nuolat įtemptos, po ilgesnio žaidimo galėtų įskausti, suktis ratu VR erdvėje buvo gana nepatogu, intensyviai žaidžiant koja gali „pabėgti“ iš reikiamos padėties (gamintojai sako, galutinėje versijoje ši problema bus išspręsta).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)